12 Eylül 2021 Pazar

YENİ BİR SAYFAYA VE SİZLERE...

 Merhabalar efenim, uzun bir aradan sonra bu bloga veda etmek için geldim yanınıza. Her şeyin bir başlangıcı ve bir sonu vardır. Hem başlangıcı hem de sonu kucaklayabilmek lazım. Bir şey bitiyorsa yeni bir şey başlıyordur mutlaka. İşte size hem bir vedadan hem de bir selamlamadan bahsetmeye geldim.

Bu  blogla büyüdüm, burada anlattım sizlere içimi, siz de hiç tahmin edemeyeceğim şekilde sarıldınız bana. Güzeldi,güzeldiniz, beni hep mutlu ettiniz. Hepinize teşekkür ederim yanımda olduğunuz için, inanılmaz bir deneyimdi benim için, hep de öyle kalacak Yaz Yağmurları.

Şimdi, 25 yaşımda, başka bir sayfa açmak isteğiyle uzun zamandır doluyken, bugün o adımı attım. Yazılarıma yeni bir sayfada devam etmeye karar verdim. Biraz önce yazmaya olan tüm özlemimle ilk yazımı da yazdım bu sayfaya. Sizleri oraya davet etmeye geldim. Yeniden merhabalaşalım dedim:)

Buyurun efenim:  https://ummuhaneltn.wixsite.com/blog



2 yorum: