15 Nisan 2017 Cumartesi

Kırtasiye Alışverişi (Aliexpress ve diğerleri)

   Merhabalar efenimm,ben geldim:)Nasılsınız görüşmeyeli?

Postun başlığından da anlayacağınız üzere bu yazı tammamen kırtasiye malzemeleri üzerine olacak.Öncelikle bu yazıları uzun zamandır yazmadığımı fark ettim,hazır Aliexpress'ten de ilk alışverişimi yapmışken bir yazı yazayım dedim.Ben gibi kırtasiye tutkunları için linklerini de aşağılarına bırakacağım:)Şimdiden keyifli okumalar dilerim..
Aliexpress'ten ilk  alışverişi yaparken çok tedirgindim,ya ürünler istediğim gibi gelmezse yada çok geç gelirse diye..Öncelikle yabancı bir alışveriş sitesinden sipariş verilmesinde belli bir günü göze almak gerekiyor,ister istemez bekliyorsunuz.En iyisi sipariş verip sonra da onu unutmak:D Benim sipariş ettiğim ürünler 15-16 gün içinde geldi, ama bunda büyük ihtimalle ücretlerinin çok düşük olması ve firmaların hemen yollaması etkili oldu,hepsi böyle olacak diye bir şey yok.
Alışveriş yapmadan önce Yechis'in blogundan oldukça faydalandım.Göz atmak için tık tık
Bir de bu youtube videosu oldukça iyi açıklamış,tık tık
Aliexpress'le ilgili bilgilendiğim yazıların linkini buraya bıraktıktan sonra söyleyeceğim;
-satıcının satış durumuna ve giden ürünlerin bulunduğu ürün yorumlarına mutlaka dikkat ettikten sonra sipariş sepetinizi hazırlamanız olur:)
Şimdii  benim neler aldığıma gelirsek:)Üst resimde gördüğünüz 10 kalemli seti(bir tanesi mürekkebi aktığı için onu atmak zorunda kaldım)bir mağazadan,diğer postitleri ise başka bir mağazadan aldım ve hepsinden ayrı ayrı çok memnun kaldım.
Kedili post-itlere buradan ulaşabilirsiniz.
Bu post-itlerin boyutları oldukça küçük olsa bile o kadar güzel ve kaliteli bir set ki bakıp bakıp geri koyuyorum.Kare şeklinde olanlar kibrit kutusunun yarısı kadar,ufak tefek notlar almak için kullanabilirsiniz.
10lu kalem setine buradan ulaşabilirsiniz.
Özellikle ince uçlu jel kalem sevenler için ideal bir set.Ana renkleri bulunduran sette koyu yeşil olanın jeli maalesef pakete akmıştı,onu atmak zorunda kalsam da devamı çok iyiydi.
Türkiye'de bu seti uçuk fiyatlara sattıkları için şu an halimden gayet memnunum,seti çok çok beğendim! 
5li post-itlere buradan ulaşabilirsiniz.
Sık sık kullandığımız 5 renkli post-itlerin malzemesinden yapılmış olan bu set zikzaklı,puantiyeli ve üzerine yazı yazmak için elverişli.Derslere çalışırken kullanmaktan yada okuduğu yazıları işaretlemekten hoşlananlar için hem fiyat olarak uygun hem de farklı seçenek sunuyor:)
Diğer post-it setlerine buradan ulaşabilirsiniz.
Bu setlere de ayrı ayrı bayıldım!!Renk seçenekleri,boya kataloglarını andırıyor:D Kağıt post-itlerden oluşan setler özellikle üzerine not almak için oldukça ideal.
Çeşitli kırtasiyelerden aldığım bu stickerlardan ise şekil ve boyut olarak her ne kadar memnun olsam da -özellikle karpuz şeklinde olan- arkasındaki yapışkanlardan dolayı birbirine sıkı bir şekilde yapışmış ve birbirlerinden zar zor ayrılıyorlar.Bunu paketi açmadan maalesef ki fark edemiyorsunuz.Yine de sırf şekilleri güzel olduğu için koleksiyonumda yer almalarından memnunum,bir hal çaresine bakacağım artık:D

Mickey Mouse'lu dosyayı gördüğüm anda elime aldım!:D Hem turuncu olmasına hem de çizgi roman şeklinde üzerinde yer alan çizimlere vuruldum!Şunun güzelliğine bakar mısınız!:)
Altta olan post-it setler de Notix'in yapışkanlı not kağıtları setinden.Başka seçenekleri var mı bilmiyorum ama kağıt malzemeli set,üzerine yazı yazmak için kullanışlı.

Not alarak çalışmayı sevdiğim için kırtasiyeye her girdiğimde birkaç kalem almadan çıkamıyorum.Özellikle ince uçlu-0.5-0.3 olan -kalemleri buldum mu kendime hakim olamıyorum:D 
Mikronun fineliner seti ise o kadar güzel ki!Hem mürekkebinin kağıtta dağılmaması hem de ince uçlu olmasını çok beğendim.Kalem sevenlere şiddetle tavsiye ediyorum.
Artline serisinden tek renk almış olsam da kalem- işlevinden dolayı -yazı yazmak için çok da elverişli değil gibi geldi bana,biraz zorlandım.Ama grafik-şema çizmek için çok uygun.
Dong-a'nın mycolor 2 çift taraflı serisi çok çok güzel!Renkleri oldukça canlı hem not almak hem de notların altını çizmek de çok işime yarıyor.


Madam Coco'daki kırtasiye reyonunu görüp önünden bir saat boyunca ayrılamadığım doğrudur efenim!:D
Hepsinin fiyatları çok uygundu,3-4 lira gibi fiyatlara Madam Coco'da bir şeyler bulabilmek bende şok etkisi yarattı:D
Son olarak bir siteden bahsetmek istiyorum:
Bu hafta keşfettiğim Huntersofbook sitesi,ikinci el satıp-alabileceğiniz bir alışveriş sitesi.Oldukça uygun fiyatlara istediğiniz kitapları bulabilirsiniz:)
Benim profilime bakmak için tık tık..
Kendinize iyi bakın,mutlu kalın:)




7 yorum:

  1. Bende bayılıyorum değişik rengarenk kırtasiye malzemelerine, Paylaşım için çok teşekkür ederim hepsine de içim gitti inşallah bir gün bende sahip olurum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri sizin olsun afendim:)Yorumunuz için ben teşekkür ederim,mutlu kalın:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim,daha güzelleri sizin olsun efenim:)

      Sil
  3. Cok hos bunlar, bırturlu alı expresden alısverıs yapmaya cesaret edemıyorum. Aslında ıstedıgım seylerı de bulamıyorum desem daha dogru olabılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada szıı takıp etmedıgımı garkettım, bende bloguma beklerım

      Sil
    2. Teşekkür ederim,daha güzelleri sizin olsun efenim:)Alıexpresste istediğiniz şeyi bulacağınıza şüphem yok ama çok vakit harcamak gerekiyor sitenin başında,biraz zamandan çalmış oluyorsunuz yani:)Hoşgeldiniz,mutluluk getirdiniz:)

      Sil