9 Temmuz 2014 Çarşamba

Ben Geldiiim^^

    Yazmaya başlayacağım uzun zamandır da  sıcaklara mı atmalıyım suçu bilemiyorum bir türlü elim gitmiyor klavyeye.Sonunda oturabildiğime göre uzzuun bir post yazmalıyım sanırım:)

    Sınavlar bitti derken biz de bittik ayıptır söylemesi^^Nasıl diyeyim yiyip bitiriyor sizi endişe,olacak mı olmayacak mı derken..Sonuçlar açıklanana kadar da hop oturduk hop zıpladık hop amuda kalktık ama o günde geldi çattı vesselam. Çok şükür ki beklediğimden kat be kat iyi bir sonuç geldi de bu sefer sevinçten zıplamaya başladım :))Sınava gireceklere tek verebileceğim tavsiye ümidinizi asla kaybetmeyin,her şey düzeliyor..
   Ehem ehem karşınızda bugüne bugün bir hukuk öğrencisi duruyor sevgili okuyucularım :))) (Yazarken bile geniş geniş gülümsüyorsam:))
       Yazın rehavetinden mi yoksa üşengeçliğimden midir bilinmez bol bol uyuyorum bu yaz,bundan birazcık da olsa şikayetçi olsam da elimden bir şey gelmiyor,esnemeden zaman geçmiyor^^
   Neler yaptım diye düşünürken fazlaca kitap okumadığımı fark edip kendime kızıyorum bir kez daha,ne zaman bir kitaba başlasam sonunu tahmin etmeye de başlıyorum,bu da beni kitaptan soğutuyor.Halbuki ne çok severim mutlu biten hikayeleri!Umarım bu alışkanlığımdan da sipariş edeceğim kitaplarla kurtulabilirim.
İnstagram hesabımı takip edenler bilir geçen de kitaplığımı temizlemeye kalkıştım,uzun zamandır ilgilenmediğimden toz kaplamış canım kitapların üstünü..Ucundan başlayayım dedim,hepsini yığdım yere ama az kalsın ben de yığılıyordum yanlarına^^.Bir yandan söyleniyorum 'bu kadar kitabı hangi ara almışım ben?!' diye bir yandan da düzenlemeye çalışıyorum onca kitabı. :) 
Kitapları yerlerine tekrar koyarken onları okuduğum zamanların gözlerimin önüne gelmesi ve o anı tekrar yaşamayı çok seviyorum.renkler,kokular...Sanki zamanda yolculuk yapıyormuş gibi bir his,başka türü nasıl açıklarım bilmiyorum:))
Kitapların hatırı sayılır bir kısmı ancak bu şekilde sığıyor bu raflara:))
Yaz demek benim için bir nevi de dizi,film demek,bu yüzden olsa gerek film veya dvd kolleksiyonu olanlara ve onları evlerinin/odalarının bir köşesinde sergileyenlere her zaman özenmişimdir,ileride bana da nasip olur inş.:))
Bu aralar neler izledim onlardan bahsedeyim kısa kısa.

    Lee song ki bir dizide oynayacak da ben de izlemeyeceğim,imkanı yok!^^Polisiye ve romantik ayarını mükemmel şekilde dengeleyebilen nadir Kore dizilerinden biri bana göre. Eun dae gu(Lee Song Ki) ve Yeo Soo Sun (Go Ah Ra)nın başrolleri paylaştığı dizi ilk bölümden itibaren favorilerimi yerleşti. Sizler ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben bugünlerde yayınlanan dizileri bir türlü hazmediyorum,bir yeri mutlaka aşırı oluyor,duygusallık,aksiyon... Ama bu dizi nedense bana önceden heyecanla ve yerinde duramayarak izlediğim dizileri hatırlattı,bence bir şans verin,pişman olmazsınız:)
Bu diziye de adından dolayı başladım açıkçası.küçüklüğümden beri Güzel ve Çirkin masalı diğerlerinden daha ayrı,güzeldir benim için.Beastly adlı kitabı ve filmi de bu yüzden çok sevmiştim.Şimdi de farklı bir formatta dizisini çekiyorlar masalın,bendeki mutluluğu hayal edin^^ 
Şimdiye kadar 2 sezonu yayınlanan dizinin 3.sezon için onay alıp almayacağı bildiğim kadarıyla hala belli değil,bence bir sezon daha sürüp olayları tamamlamalılar. 
Bu dizimizde polisiye-aşkın iyi dengelendiği(en azından çalışıldığı) ve oyuncu kadrosunu beğendiğim bir yapım.Sadece 2.sezon birincisi kadar sarmadı beni o kadar.(Çabuk sıkılan bir yapımın olduğunu söylemiş miydi:D)

  Ağlaya ağlaya bitirdiğim bu kitabın muhteşem filmi sonunda çıktı!Ne yazık ki ben gidemedim hala:/(Bu sıcaklar beni öldürecek!:) En kısa zamanda izlemeyi istediğim sayılı filmlerden biri Aynı Yıldızın Altında filmi.
Oyuncularını bile şimdiden çk sevdim,rollerine çok yakışmışlar bence.(Film yada dizilerin içerikleri hakkında son bölümlerine kadar bitirmeden bir şey yazmak istemiyorum,kendime not:en kısa zamanda dizilerle ilgili bir post yaz!^^)
Ve kitabın en sevdiğim repliğinin fragmanda yer alması da bir lütuf bence:D
Evden çıkmayan ve şu günlerde baykuşlar gibi gece ayakta sabah uyuyan biri olarak bahçeye çıkmamda bir başarı değil de nedir?:)) Hem anneme yardım edeyim hem de toprakta azıcık yorgunluğumu atayım dediysem de başıma güneşim geçmesinden kendimi kurtaramadım,2 gündür hafifçe rahatsızım:/
Bazı günler vardır,aynı şarkıyı dönüp dönüp dinlersiniz ya,ezberleyene kadar.İşte şimdi beni o muhteşem ezber listemden(!):)) birkaç parça paylaşmak istiyorum müsaadenizle.^^

Yalın'ın Yeniden şarkısı trend olmuş bir parça sanırım,dinlemeyen kaldıysa eğer hemen dinlesin,neşelensin^^ 

Tolga Çevik'i oldum olası çok sevmişimdir,özellikle o mimikler,hareketler ben de her daim gülme isteği uyandırıyor:))Tolga Çevik deyince bile geniş geniş gülümsediğim düşünülürse Minikle şarkıları çıktığını duyunca hem çok şaşırdım hem de çok sevindim.Çok tatlı bir şarkı olmuş bence,siz ne dersiniz?:)
Romeo ve Julıet kitabından çok sevdiğim bir alıntıyla bu posta da son veriyorum,
kendinize iyi bakın heeep mutlu kalın:))
instagram hesabım için tık tık
twitter hesabım için tık tık :))






16 yorum:

  1. yaşasıın geldin :)
    bu arada tebrik ederim bende bu yıl sınava giricem tavsiyelerini beklerim
    bi de hiç kitap okuyamayan ben de artık kitap okumaya başladım , öneri kitaplarım tarzı bi post hazırlasan bende merakla okusam ne iyi oluur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben senin yorumlarına bayılıyor muyum neyim:)) Sınavla ilgili post yazmayı düşünmüyordum ama madem sen istedin ufacık da olsa işime yarayan birkaç öneriyi yazarım:) Kitaplarla ilgili postta zaten yazacaktım ama madem kitap okumaya başlamışsın en kısa zamanda yazmaya çalışayım^^ mutlu kal.

      Sil
  2. Hoşgeldiin :)
    Sınavının iyi geçmesine sevindim avukat hanım :)
    Yalın-Yeniden şarkısına ben de manyak takmıştım bir ara cidden aşırı güzel.
    Ve son söz/alıntı çok hoşmuş! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay avukat hanım deyince içim bir titredi bir değişik oldum^^
      Sen de hoşgeldin,mutluluk gülümseme getirdin:))
      Ben de çok beğeniyorum ne zaman o sözü okusam ''Shakespeare gibi olmak istiyorum!!!''diye etrafta dolanıyorum:D

      Sil
  3. Sende geldin nihayet. :D
    Hoşgeldin! ve Tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim:))Evet gelmem biraz zaman aldı bu üşengeçlikle ne yapacağım bilemiyorum:))

      Sil
    2. Sevgili 3gen blogunu yorumundan keşfettim çok çok beğendim :) hiçbir yere üyelik yapmak istemiyorum sınava hazırlanıyorum anlarsın halimi :) lütfen profil kısmına anonim seçeneğinide koy ya da nasıl böyle güzel bir derece yaptığını bizede anlat :) umarım görürsün :)

      Sil
  4. Hoşgeldin bloguna! :D İhihi.
    Hukuk mu dedin, kendimi kesmek istiyorum şu an ama senin adına çok çok sevindim gerçekten. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe hoşbuldum o zaman :))
      Neden kendini kesmek istiyorsun ki?!!^^Yapma öyle şeyler sen bize lazımsın,Hint filmi yorumlarını ben kimden okuyacağım yoksa:)) Teşekkür ediyorum,bakalım gidince de bu kadar mutlu olabilecek miyim :D

      Sil
  5. Kitaplığına öldüm çok özendim ben de bu sene biraz kitap biriktirdim ama senin kitapları görünce dudağım uçukladı :D Kitaplara ilgim geçmedi ayraç biriktiriyorum kitap araştırıyorum satın alıyorum ama maalesef artık kitap kurdu olmaktan çok uzağım dizi ve filmlerin kurbanı oldum :D Hoşgeldin bu arada hukuk hayırlı olsun yeniden şarkısı güzelde klip çok uçmuş :D You Are All Surrounded güzel bir dizi oyuncuları da çok seviyorum da bir türlü devamını getiremedim pek dizi izleyesim olmayan bir anda izledim hata ettim inşallah yarım kalmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ediyorum,beni çok mutlu ettin ama maalesef kitaplar konusunda biraz aç gözlüyüm sanırım,aldıkça alasım geliyor ve hiçbir pişmanlık duymuyorum sonrasında:)) You are all surrounded dizisine bence de bir şans vermelisin,belki birazcık daha fazla aşk olabilirdi ama bundan iyisi de can sağlığı^^
      Ayraç kitapların baş tacıdır,süsüdür,eğlencesidir:)Bence kendi tarzında ayraçlar da yaparak yazını renklendirebilirsin :))

      Sil
  6. ah canım benim bende şimdi bu yazıyı yazıp postonu okumadan önce dedimki yine yok gelmemişdir galiba diye seni anmıştımki gelmişsin kalp kalpe karşıymış hoşgeldin avukat hanım çok sevindim senin adına rabbim yolunu bahtını açık eylesin benimde sınavla ilgili tüyolarını yardımın ihtiyacım var desem yardımcı olurmusun banda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumuların beni çok mutlu ediyor yaa,sen yaz ben okuyayım öyle yani:D Tabi ki yardımcı olurum yakında ufak bir post yazacağım inş. bunun hakkında:) Teşekkür ediyorum,inş.hayırlısıdır^^

      Sil
  7. yaşıtız sanırım :) çok tatlı bir blogun var :) Müzikli ve canlı bir tema... Mesleğin hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin öncelikle,mutluluk getirdin:)) Teşekkür ediyorum bu güzel yorumların için. İnş.hayırlısıdır da gittiğime bin pişman olmam:))

      Sil
    2. Teşekkürleer :) Çok iyi bir net yaptım diyemem ama kendim için uyguladım ben de : Sevdiğin, seveceğin mesleği sonra şehri sırala :) İnşallah :)

      Sil