4 Nisan 2014 Cuma

Günün Kısa Özeti




''     ''Sen mükemmelsin ve ben de sonsuza dek seninim..''
İşte aşk böyle bir şey.Onu nasıl yaşarsanız yaşayın asla kaybolmaz.Bir kez dokundu mu yüreğinize,sonsuza dek çıkmaz hayatınızdan.Yaşadığınız müddetçe bu muhteşemliğin izini taşırsınız.Bu harikulade duyguyu bilerek sürdürürsünüz ömrünüzü..
         Biri bir zamanlar beni sevmişti ve mükemmel bir duyguydu.
Kimse bunu sizden alamaz.
Bazen de bunu anımsamanız gerekir.Bunu kabullenin.Aşka sahip olduğunuz için ne kadar şanslı olduğunuzu hatırlayın.
Ve bazen de öyle bir zaman gelir ki yapılması gereken tek şey;ağlamayı bırakıp kalbinizdeki aşkla sakinleşmek ve elinizden geldiğince hayatınızı yaşamaktır.Tıpkı benim gibi... ''
                                                                         -Sen Benim Diğer Yarımsın-


10 yorum:

  1. Aşkın kıymetini en çok elimizdeyken bilmeliyiz. Haklısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bizler bunu da çok ama çok sonradan anlıyoruz...

      Sil
  2. Bu kitap mükemmeeeeeeeeel!!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle!Okuduğum en etkileyici kitaplardan biriydi.Hiçbir kitapta salya sümük ağlamamıştım sonlarında kendimi kaybetmişim^^

      Sil
  3. Biri bir zamanlar beni sevmişti ve mükemmel bir duyguydu.

    evet çok güzel bir duyguydu,uzun yıllar geçti onsuz,özlüyorum hem de çok :(
    artık o sevgiden güç alarak yaşamaya çalışıyorum,bir daha öylesini yaşayamayacağım

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan neler yaşayacağını önceden kestiremiyor,belli mi olur belki de kat be kat güzeli serilir önüne.
      Hem bu duyguyu tatmak bile şans bence,sonuçta iki kişinin birbirini aynı anda sevmesi mucizevi değil mi?mutluluk getirdin,sevgiler:)

      Sil
  4. nerelerdesin yine bir ses var merak ediyorum bu arada seni mimledim blogumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim geldim,hayattayım korkma hehe^^Biraz geç kaldım yine değil mi? Okudum yazını,çook teşekkür ediyorum,beni çok mutlu ettin,böyle geniiş geniiiş gülümsettin:)))

      Sil
  5. Gecenin bir yarısı blogunda dolaşıyorsam ve flightless bird beni oradan oraya sürüklüyorsa.. iyi ki arkadaşız dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz sıcağı içime işliyorken okuyorsam yorumunu ve beni gülümsetebiliyorsan içtenlikle, iyi ki arkadaşız derim benim istanbul sevdalısı biricik arkadaşım:))

      Sil