29 Mart 2014 Cumartesi

   Son zamanlarda bir blogger arkadaşımla beyinlerimiz durmadan çalışıyor ve decobantlarla neler yapabileceğimizi düşünüp duruyoruz.Sonunda parlak bir fikir bulduk.Onun telefonunu benim de tabletimi kapladık.Elimizden gelse duvarları falan kaplayacağız ama o kadar çok bandımız yok maalesef.^^
Malzemelerimiz:
-Bant
ve 
-Emek:)
(Bantları ibeking sitesinden almıştım en kısa zamanda bir de defter kaplamayı düşünüyorum.)
 Beyaz zeminde kendilerini daha çok gösteriyorlar.Şu anda tabletin eski halini hatırlamıyorum bile.^^
Son olarak beğendiğim çalışmaları da paylaşıp bu kısa posta son veriyorum:)





Kendinize iyi bakın,mutlu kalın:)





7 yorum:

  1. Elinize sağlık cidden çok hoş olmuş. ^^ Bende beyaz klavye tuşlarını kaplamak istiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay en güzellerinden biri de o bence,keike beyaz bir klavyem olsaydı dedim ilk gördüğüm anda bu arada teşekkür ediyorum^^

      Sil
  2. Merhaba vaktiniz olunca bu yayını okurmusunuz pek vaktinizi almaz :)

    http://ogrenmengerek.blogspot.com.tr/2014/03/banner-blogu.html

    YanıtlaSil
  3. Telefon kaplamaları çok güzel olmuş :) Bende kalemlerimi renkli, desenli bantlarla kaplamıştım gerçekten çok güzel oluyorlar denemeni tavsiye ederim :)

    http://ucayduygu.blogspot.com.tr/ bu da benim blogum :) Yaptığım süslemeleri, ayraçları vs. paylaşıyorum beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayraçların ne kadar güzel öyle!Hepsine bayıldım!! :))

      Sil
  4. Yalnız ne kadar muhteşem bir fikirdir bu:)
    öncelikle merhaba :)
    bu tarz fikirlere bayılıyorum daha geçen gün bir şeylerle bir yerleri kaplasam nasıl olur yahut duvar defter kabı alsam diyordum şu an bu pratik bantları görünce ve yapılanları görünce ağzım açık kaldı :)
    paylaşımınız için gerçekten teşekkürler :) aynamı ders notlarıyla kaplayan biri olarak en kısa zamanda bir yerleri bantlayacağım bu bantlardan da edinip :)
    bu arada kendi bloguma da beklerim sizleri kitap üzerine bir blog ve gördüğüm kadarıyla siz de bir kitap kurdusunuz , sizi de beklerim :)
    saygılar ve sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ne güzel ve uzun bir yorumdur böyle^^öncelikle hoşgeldiiin,mutluluk getirdin:))Fikirlerin işine yaramasına çok sevindim,inş.kat be kat güzellerini yaparak bizlere ilham verirsin,o zaman şimdiden kolay gelsin^^

      Sil