7 Şubat 2014 Cuma

   
UZUN BİR ARADAN SONRA...

   Blogumdan o kadar uzun zamandır ayrıyım ki yazı yazmaya başlayınca garip hissettim,hemen ardından da hayliyle kendime kızdım.bu kadar önem verdiğim bir şeyi sürekli nasıl erteleyebildim acaba?!! diye..Her şeyden önce blogumu ve sizleri çok özledim,uzaktaki bir arkadaşıma kavuşmuş gibiyim şu anda^^
   Bu yazımda son zamanlarda neler yapıyorum gibi bir yazı yazamayacağım,maalesef ders çalışmak ve kitap okumak dışında pek bir şey yaptığım söylenemez. Yine de güzel bir post olmasını ümit ederek yazıma başlıyoruuum:)

   Yepyeni kitaplarım daha birkaç gün önce geldiler. Hemmen okuyup bitirmek istesem de hangisinden başlayacağıma bir türlü karar veremiyorum,hepsi birbirinden güzel.
  Kitap demişken arkadya yayınlarından bahsetmeden geçemeyeceğim.Mükemmel kapak tasarımları ve mükemmel kitaplar.Hiç şaşmadan takip edebileceğim bir yayınevi,ne çıkarsalar okurum diyeceğim, nazar değmesinden korkuyorum^^
  Kitaplarıma bir göz atacak olursak:

-Düşmüş Melekler Şehri
-Rüyalar(okuoku'nun hediyesi olarak geldi,mutluluğumu siz düşünün:))
-Tanrı
-Pamuk İpliğinden Hayaller
-Böğürtlen Kışı
-Cennetin Rengi
                  Hepsini aynı anda okuyup aynı anda bitirmek istiyorum da çok mu şey istiyorum acaba?^^


       Yazmadığım zaman boyunca(kendimden utanmaya başladım öhöm öhöm:/)bir defter-ajanda sevdası aldı başını yürüdü ben de.O kadar boş ajanda var yine de şunu da alıyım şunu da diye elime geçen tüm güzel defterleri kapmaya başladım raflardan.
    En sevdiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum ki daha iki tanesine yazmaya dahi kıyamadım:)
Şu defterin güzelliğine bakar mısınız?!Kuşları her zaman çok sevmişimdir(Tabi şöyle zararsız,şirin,minik olanları:)) hayliyle bu defteri görünce vuruldum,ışık hızıyla kaptım raftan:)Bakalım ne zaman içine bir şey yazmaya başlayacağım...
     Bu defterimi ajanda niyetine kullanıyorum,o gün neler yapacaktım,ne okudum,beğendiğim cümleler,alıntılar vs. hepsi bu mükemmel renkli defterin içinde.Anlayacağınız her zamanda yanımdadır kendisi:)

    Al işte bir tane daha!Ben nasıl kıyıp da içine bir şey yazacağım bunun?!Şimdi kullandığım günlüğüm biterse-ki ona da daha yeni başlamıştım..- yeni günlüğüm olarak bunu kullanmayı düşünüyorum.Bakalım artık hayırlısı^^
Kitap ayracı yapmayı çok seviyorum bildiğiniz üzere.Az biraz da olsa bu uğraşımı da sürdürüyorum.
Ah ah dizi izleyemiyorum,yani canım istediği kadar!Bu da şu sıralar en çok canımı sıkan konulardan biri.O kadaaar güzel Kore dizisinden arasından birini gözüme kestirdim sadece onu takip ediyorum şu sıralar.Zaten Türk dizileri beş-altı sezon falan olduğu için onlara başlamayı hiiç düşünmüyorum^^
Man From The Stars dizisi ilk bölümden itibaren mükemmel ilerliyor ama rica ediyorum sayın yönetmen lütfen,lütfen  bunun sonunu düzgün bitirin, yarım yamalak kalmasın!(gerçi bu ricadan çok emir gibi oldu ama^^)Uzaylı bir adamın dünyalı(eheh bu biraz garip mi oldu ne?:))bir kadına hiç istemese de aşık olmasını anlatıyor.Harika bir dizi,herkese tavsiye ederim!
Uzaktaki Anılar filmini izlemeyen kaldı mi bilmiyorum ama ben şimdi yazmayı falan bırakıp bir kere daha izlemeye gideceğim:))Çok güzel ve duygusal bir film.Hiç olmadık bir zamanda aşkı bulmak nasıl olur acaba?...


(Bu da mükemmel filmin mükemmel müziği..)
Pazarı Unutma filmi de bende iz bırakan filmlerden biri.Bir insan düşünün ki yaşadığı her günü uyuduğu anda unutuyor ve her gün ama her gün aynı kıza aşık oluyor...Daha fazla spoi vermeyeyim ben,siz izleyin en iyisi:)
Son zamanlarda yeni çıkan albümleri çok takip edemiyorum ama beğendiğim birkaç şarkıyı paylaşarak postumun sonuna geleyim diyorum..Siz de beğendiğiniz şarkıları yazarsanız ya da link atarsanız beni çok mutlu edersiniz.




Bir dahaki yazımda ufak bir çekiliş  haberi vereceğim...

 Şimdilik kendinize iyi bakın,gülümsemeyi unutmayın:)











12 yorum:

  1. Filmlerin konusu süpermiş, okul açılacak erken yatmaya alışmam lazım falan dinlemeden izlemeye gideceğim şimdi, okurken anında kapıldım filmlere. :)) Tavsiyeler için çok saol. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada o defterler ne kadar güzeller öyleeeeeeee Nereden buldun tüm o defterleri? Ben de istiyooommm :))) Çok kıskandım şimdi. :))

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum bu güzel ,sımsıcak yorumların için:))Alışveriş yapmaktan ajanda almayı anlayan biriysen buluyorsun işte,hatta mıknatıs misali çekiyorsun (aman nazar değmesin) ^^ Hemmen izlemelisin o filmleri!muhteşemler ama ağlamaktan helak olmuştum o ayrı konu tabi:)

      Sil
    3. Aman Allah korusun, nazar değmesin :))) Ben filmlerde ağlamayı severim yaaaa, daha izleyemedim o filmleri, bir sürü şey girdi araya ama mutlaka izlicem, çok merak ettiiiiiiiiim. :)))

      Sil
  2. ah ah sen nerelerdesin ya kaç aydır blogunu bakıp bakıp gidiyorum yeni bir şeyler yazmışmısın diye sonunda seni görmek güzel burda o ajandalara bayıldım bende ajanda hastasıyım kaç yaşıma gelsemde yine de bırakamıycam bir şey buda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi daha çok kızdım kendime:/Birkaç dakikalık girip çıkıyordum bir süredir yazmaya vaktim kalmıyordu.Dershane,okul derken gerçekten de kaç ay olmuş öyle...Bir daha bu kadar uzun ara vermemeye çalışacağım bakalım artık:)
      Teşekkür ediyorum daha güzel ajandalar senin olsun,ajanda aşkı yaş dinlemiyor her yaşta lazım beş-altı-yedi.. tane:D

      Sil
  3. Hoşgeldin bloguna, ben de hoşgeldim :) Seul'ü çok sevdiğini gördüm yalnız değilsin dedim hemen ve Koreyle ilgili bir dizi bir yazı birşeyler bulacağıma, blogunu seveceğim kadar emindim :) Yeni yazılarını bekliyorum bloguma da beklerim :) http://asliliatalay.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, mutluluk getirdin:) Ben , en kısa zamanda bir Kore yazısı yazayım o zaman:)

      Sil
  4. Man From The Stars'ı bende şu an izliyorum! Aman benim datlu uzaylııım.. *.* :D

    Bana ulaşabilir misin acaba blog sahibesii.. ? *.* kitapgibisevilesi.blogspot.com 'un sahibesiyim bende. :D

    Mail adresim:
    dilber_dilek_@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu yoruma nasıl cevap vermem?!!o.ilk önce özürlerimi iletiyorum,yorumun için geciken bir teşekkür ediyorum:) MFTS muhteşem bir diziydi,uzaylılar bu kadar tatlıysa hiç sorun yok dünyayı istila edebilirler bence:D

      Sil
  5. Merhaba bloğunuz çok tatlı.Şimdiye kadar farketmediğime üzüldüm açıkçası:)resimleriniz çok tatlı keşke benimde yeteneğim olsaydi.küçük yaşta vaktinizi bu kadar güzel şeylere ayırmanız kendinizi geliştirmeniz çok hoşuma gitti.imrendim açıkçası:)su koreli diziyi merak ettim hala devam ediyor mu bilmiyorum ama hangi kanalda bulabilirim onu?bu arada elimde kağıt kalemle arşivinizi geziniyorum bol bol film kitap isimleri listeliyorum:)neyse çok uzattım kusura bakmayın lütfen...
    sevgiler
    Betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar öncelikle hoşgeldiniz,Bende de çok yetenek yok fikrimce,sadece uğraşmayı seviyorum:) İltifatlarınız için ayrı ayrı teşekkür edyorum,çok naziksiniz.
      Diziyi internetten izleyebilirsiniz,bir kanalda yayınlanıyorsa bile benim haberim yok açıkçası.
      Çok mutlu oldum,yardımcı olabildiysem yazdıklarım bir işe yaradıysa ne mutlu bana:)
      Uzatın uzatabildiğiniz kadar mutlu oluyorum böyleiçten yorumlar olunca,ne kusuru^^
      mutlu kalın:)

      Sil