6 Eylül 2013 Cuma

ne okudum ne izledim?

                                                              NE OKUDUM?
    Kalbini bir kez verebilirsin ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.
Kitap Adı: Fırsatçı
Kitap Yazarı: Tarryn Fısher
Kitap Sayfa Sayısı: 316
Kitap Yayınevi: Aspendos
Kitap Türü: Roman
            
  Kitaba başladığımda iki günde bitireceğimi düşünmemiştim.Bu kadar ince kitap okumayalı o kadar uzun zaman olmuş gibi geliyor ki^^
  Kitabın genel konusu aşk üzerine kurulu.Sevgili kızımız Olivia'nın kaybettiği ilk aşkını geri kazanma çabalarını anlatıyor.
Olivia için herkes sığ,katı kuralları olan,ruhu yetmişi çoktan bulmuş bir genç kız diyebilir ama kimse kararlarından dolayı Olivia'yı suçlayamaz.İsterse bir denesin,gözünü oyar!^^Anlayacağınız kızımız pek bir başına buyruk,eğlencede falan gözü olmayan biri.
Ama bir gün karşısına unut(a)madığı eski sevgilisi çıkarsa ve kendini onu kazanmaya çalışırken bulursa?...
Herkes tarafından beğenilenCaleb, yüzüne bile bakmayan bir kızla tanışınca ister istemez ona doğru çekilir.Ah canım,başına neler geleceğini bilseydi mıknatıs bile olsa o kıza yaklaşmazdı^^
Geçirdiği trafik kazasından sonra hafızasını kaybeden Caleb elindeki nişan yüzüğünü kime vereceğini bile hatırlayamamaktadır...
Hayatta olmaz dedikleri başına gelirmiş insanın.Bu da hayatın dalga geçme yöntemi olsa gerek:)Bir kere aşık olduğun adama kaç kere daha aşık olabilirsin ki?İşte Olivia'nın içindeki insanı gün yüzüne çıkardığı anlar:)
Sonunda ağzım açık kaldı,iki-üç gün nasıl ya diye dolaştım ortalıkta.Bir şey demeyeceğim,kendiniz okuyun görün:)
Puanım:
***
NE İZLEDİM?
(Daha doğrusu izliyorum^^)
WHO ARE YOU?
Yazar-yönetmen:Jo Hyun Tak
Yazar:Moon Ji Young
Yayınlandığı Gün-Saat:Pazartesi-salı 23.00

Diziye başladığımda bu kadar korkutucu olduğunu tahmin etmemiştim! Hayaletler falan ,gece gece bayağı tırstım oturduğum yerde^^Yine de bu kadar güzel olabilirdi,çok bağlandım ben bu diziye,çook:)
(Bu kadının artık iyi mi kötü mü olduğuna bilmiyorum ki ben:)Bir dizide iyi olur diğerinde olabildiğine kötü.Bu dizisinde kendisini aşmış,çok beğendim oyunculuğu.Benden geçer not aldın So e-Hyun!:))
***
Dedektif Yang Shi-on geçirdiği kazadan sonra hafızasını kaybeder ama daha büyük sourn vardır ki artık yaşamayan insanları da görebiliyordur ve kendini onların davalarıyla uğraşırken bulur...
Dedektif Cha Gun-woo  kayıp eşyalar bölümünden olabildiğince hızlı ayrılmaya çalışmaktadır.Bölüm şefinin bayan olduğunu öğrenince ufak çaplı(!) bir kriz geçirir.Şefinin uzun zaman önce kapanmış dosyaları neden tekrar açtığını sorgulamaya başlar...
***
Dizinin 11 bölümü yayınlandı,diğer bölümleri nasıl bekleyeceğim bakalım:)
Buradan yönetmene ve yazara sesleniyorum.Lütfen lütfen sonunu mahvetmeyin.Güzelce biten bir final izleyelim,adınız Kore dizilerinin tarihine altın harflerle yazılsın!

Siz neler yapıyorsunuz?Diğer posta kadar mutlu kalın^^










6 yorum:

  1. Kitabın konusu alışılagelmiş olsa da severim böyle hikayeleri:) Raflarda bulursam alıp okumayı düşünüyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de oku,sonu pek de sıradan gibi gelmedi bana^.Beğeneceğini umuyorum^^

      Sil
  2. kore filmlerini severim bloguma bende beklerim :)
    http://1800lerdeyasayankabarikelbiselikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin diyorum öncelikle,Kore'nin her şeyi güzel ya^^

      Sil
  3. pek dizi izlemem ama ben de kitap tutkunu olarak merak ettim bu romanı doğrusu=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve klasikten biraz daha uzaklaşmış bir aşk hikayesi,boş vakitlerinden okuyabileceğin bir kitap.Beğeneceğini umuyorum:)

      Sil