14 Eylül 2013 Cumartesi

Kitap Ayraçlarım Benim^^

  Bu yazıyı daha önce paylaşmıştım aslında,blogu ilk açtığım zamanlarda.Ama şöyle dönüp bakınca fotolarını çok beğenmeyip yazıyı kaldırdım ve anında pişman oldum.Pişmanlığımı azaltmak için de yeni bir post yazmaya karar verdim.
(Tabi ki de bunları ben yapmadım! O kadar gelişemedim daha:D)
  
   Kitap ayraçlarına kitaplar kadar önem veren biriyim ve kitap ayraçları yapmak ya da toplamak ben de bir tür hobi haline geldi^^Sizlerle de özenerek sakladığım kolleksiyonumun kapılarını açmaktan mutluluk duyarıme efenim!^^
Benim için her şey kitap ayracı olabilir.Peçeteyi bile kitap ayracı olarak kullanan biri olarak söylüyorum bunu^^
Söyleyecek fazla bir şey yok aslında.Kitap ayracı olmadan kitap okunmaz efendim okadar!^^
Kendi yaptığım kitap ayraçlarını kullanmayı daha çok seviyorum.Bunlar doktorların kullandığı abeslanklardan yaptığım ayraçları.Bükülme yada görüntüsünün bozulması gibi bir derdi olmadığı için çantamda rahtaça taşıyabiliyorum.
Kitaplara uygun kitap ayraçları kullanmak , giydiklerimin uyumuna önem vermek gibi bir şey benim için.Hem kitap ayracını seversem kitabı okumak için biraz daha can attığım su götürmez bir gerçek^^

   Bunlar da diğer kitap ayraçlarım.  (Özellikle ayraç şeklinde olanı çok seviyordum,bir arkadaşıma hediye edene kadar bolca kullandım:)


Kedili kitap ayracını origami sanatı ile yaptım.(Yapımı için tık tık)
Carpe Diem kitaplarını okuyanlar iskelet adamı muhtemelen biliyorlardır zaten(Kitap ismi:Siz Adamı Ölmekten Güldürürsünüz)^^
En altta soldakiler de hazır ayraç kolleksiyonum^^
Bunlar da yeni yaptıklarım.
Sağdakine baktıkça içim rahatlıyor,kendimi nedensiz bir şekilde özgür hissediyorum.
(Sağ taraftaki ayracın resmini bir blogda görmüştüm ama hangi blogta olduğunu hatırlamıyorum,kendim de biraz yorum katarak yaptım tabi ki de.)
Bu kitap ayraçlarımı da çok severek kullanıyorum ^^
 İstanbul'da yaşamak istediğim için olsa gerek İstanbul yazılı olanı gördüğümde aşık olmuştum!:)
***
Biraz da internette gezinirken gördüğüm kitap ayraçlarından paylaşayım.

Ben bunlardan yaptım hehe^^Herkes çok beğendiği için arkadaşlarıma birer-ikişer hediye etmekten elimde kalmadı:D

Çok aradığım halde bulamadığım kitap ayracı çeşitlerinden biri daha.Oku okuda benzerleri olsa da bu kadar güzelini bulamadım maalesef..

Çok güzel ya!En kısa zamanda bundan bir tane yapmayı düşünüyorum:)



Şu fili gördükçe yüzümde bir gülümseme oluşuyor,çok tatlı yapmışlar yaa!



Hepsini alıp bağrıma basasım var ama elden ne gelir.^^
Umarım bir gün koliler dolusu kitap ayracım(ız) olur diyerek  postuma son veriyorum.

Sizin de fikirlerinizi duymak isterim.. Yaptığınız  kitap ayraçlarını göstermek istiyorsanız link veya mail atabilirsiniz.
(ummaneltan@hotmail.com)
Mutlu kalın,kalbinize iyi davranın^^





25 yorum:

  1. Süpermişler gerçekten :) Ben de öğrencilerime hediye edebilirim aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenciniz olmak istiyorum!:D (yorumu:Bence harika bir fikir^^)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, ben de istiyorum^^ Ama bendeki bu üşengeçlikle yapamam tabi o ayrı :D Bu yüzden mıknatıslı ayraçlar kullanıyorum. Aslında 1 tane kalpli yapmıştım. Güzeldi ama çok basitti tabi.
    Hiç ilgisi olmasa da şu an yazının benimkine ne kadar benzediğini fark ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El emeği olan her şey güzeldir bence:)Üşengeçlik başa bela.yavaş yavaş atlatıyorum o devreyi ben de:)aman sende kurtul^^

      Sil
  3. Yaaaa çok güzelleer ben de sevirim ama bu kadara yok bir de ben çok dağınık bir insanım kaybetme huyum var çok kötü.

    Ama iki ileri bi geri ben de topluyorum yavaştan koliler dolusu ayraç vuhuu amin diyorum :D

    Şarkılar müthiş bu arada çok güzel seçmişsiiin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum cınım:) Düzen bir zamandan sonra alışkanlık haline geliyor,dene sen de seveceksin:)

      Sil
  4. Hepsi de ayrı güzel:)) Benim de büyük merakım var ayraclara, yapıyorum bol bol:) Hatta iki tanesini blogumda paylaştım zor şeyler değil, ama bence çok şirinler <3

    Bakmak istersen linklerimi bırakıyorum canım:) http://bahcembenim.blogspot.com/2013/08/kitap-ayraci-yapimi-2.html
    http://bahcembenim.blogspot.com/2013/06/kitap-ayraci-yapimi.html

    Bunları evde olan malzemelerle yapmıştım, çok orijinal fikirler de buldum malzeme alır almaz onları da yapıp paylaşacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediliden ben de yapmak istiyorum, çok tatlııııı :D

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum öncelikle,hemen bakacağım yaptıklarına:)bence de çook tatlı(sizin yorumunuz kadar değil ama^^)

      Sil
  5. Yaptığın ve paylaştığın ayraçlar çok güzelmiş.Solucanı ve kurbağayı çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim^^O solucan sanırım kitap yurdu solucanı değil mi?:)

      Sil
  6. Ben de kitap okumayı severim ve ayraç kullanırım Ama sizinkileri görünce çok kıskandım. Ben de hemen kediliyi yapacağım. Sizi takibe aldım. Ben de beklerim.
    www.keyifolsun.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz diyorum öncelikle ve çoook teşekkür ediyorum:)Çok tatlı oluyor o ayraç,insan kullanmaya kıyamıyor^^

      Sil
  7. muhteşem ayraçlar bayıldım bana da beklerim
    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin:)Teşekkürler,o senin muhteşemliğinden^^

      Sil
  8. hepsi harika tek kelimeyle:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum cınım^^Daha güzelleri senin olsun^^

      Sil
  9. Merhaba:) Ayraç, kitap okuyanlar için gerçekten bir ihtiyaç diyeceğim şaşıracaksınız. Eskiden ayraç yoktu veya benim bildiğim yoktu. Bırakacağım yerde sayfanın ucunu kıvırırdım. Bunun kitabıma zarar verdiğini düşündüğüm zaman da gazetenin kenarından yırttığım bir kağıt parçasını yerleştirirdim. Şimdi kitapla veriyorlar çok hoşuma gidiyor. Sizin ayraçlarınız da çok güzeller.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanımda ayraç olmayıp,kitabı kıvırınca ben de kendimi kötü hissediyorum.Ne güzel etmişler de bulmuşlar şu güzelim ayraçları:)Mutlu kal...

      Sil
  10. A paz de Cristo, veja meu blog: willian bugiga e o site: www.convertidos.com.br
    A paz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome:) And i'm sorry because i don't know your language.Whatever i will look at your site...Do not forget to smile:)

      Sil
  11. Ay onlar ne kadar güzel şeyler öyleee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beni çok mutlu ettin:)hoşgeldin^^

      Sil
  12. Süper görünüyorlar ya. bi arkadaşımın ayraç koleksiyonuna kadar bende pek oralı olmuyordum ama hakikatten ayrı bir dünya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle,dışarıdan bakıldığında kağıt parçaları biriktirmek pek de etkileyici görünmüyor ama onlar benim hayatımın her daim içinde oldukları için ihtiyaç konumundalar,vazgeçilmezler:)

      Sil