8 Eylül 2013 Pazar

BEN BUGÜNLERDE#4

(Bu postları yazmaya bayılıyorum ya:))
Malum eylül geldi,soğuklar yavaş yavaş baş göstermeye başladı.Hayliyle benim de eller,ayaklar ''Bak, buz kesiyoruz.'' diye uyarı göndermeye başladı.Neden bu kadar üşüdüğümü ben de bilimiyorum ki:/Herhalde bu psikolijiyle kazaklarımı çıkarıp sonbahara hoşgeldin deyip rafları biraz daha kalın giysilerle doldurmaya başladım.
Efendim kazaklar çıkarıldı,kilo almış mıyım ya aldıysam ne olacak bu kadar kazak diye hayıflanarak tek tek denendi ve düşündüğümün aksine kilo verdiğim anlaşıldı.Mutluluğu düşünün bendeki:D 
(Farkettiğiniz üzere aynı kazağın farklı tonlarında yeni aldığımız birkaç kazak var.Annemle giyim zevkimiz sadece burada mı  uyuşuyor acaba^^)
Diğer postları okuyanlar bitki çayına olan tutkumu bilir.Çayın yeri Türk de ayrıdır ama ben de bu hoş kokulu çayların yeri daha bir başka.Onlarsız mevsimler nasıl geçer? Şu süslü püslü cupkeklerin yanında benimkiler sönük kalsa da kendimi geliştireceğim.Şu okul bir bitse kursa falan mı gitsem diye düşünmekteyim.
Evin kalbi mutfakta atıyor doğrusu ve ben de çoğu bayan gibi mutfakta vakit geçirmeye bayılıyorum.Ne bileyim ,bazen bir çay yapmak bile beni mutlu etmeye yetiyor^^
Kitap okumadan hafta geçirilir miymiş?^^Kitap bambaşka bir alem,bir dünya.
Bu hafta bitirdiğim kitapta Fırsatçı'ydı.Genel manada beğensem de mutlaka okuyun diyerek sizi köşeye sıkıştıracağım kitaplardan da değildi .Yine de yazarın etkileyici ve akıllardan çıkmayan bir anlatımı olduğunu da inkar edemem.Hala durup durup sonuna şaşıyorum zaten:)
Bu hafta evden çıktığımyegane günde(ev kuşu olduğumu inkar edecek değilim:)) kargomuzu sahibine yolladım(sonunda!)^^Kutunun kapağını bir defterime yaptığım tasarımdan faydalanarak yaptım.(Gazete kağıtlarını farklı boyutlarda keserek çeşitli şekillerde yapıştırmıştım.Oldukça hoş görünümlü bir defter kapağı olmuştu^^)Umarım kargoda fazla yıpranmaz kutumuz(Bu arada şimdiden bilgilendireyim eylül ayı çekilişini kırtasiye malzemeleri üzerine yapacağım,siz ne dersiniz?)

Okulun açılmasınu bahane ederek kırtasiye alışverişine atladım hemen.Lazım bunlar,lazım yoksa ben hiç alır mıyım kırtasiye eşyası:)
Faber Castell'den bir türlü vazgeçemiyorum fark ettiniz mi^^Ne zaman alışveriş yapsam en azından bir kalemi oluyor aldıklarımın arasında.Kaliteli ürünler yapıyorlar ki alıyoruz değil mi^^
Yukarıdaki  keçeli kalem serisine bayıldım!Eve gelince ilk işim renklerini denemek oldu çok güzel pastel renkler olduğu görünce sevinçten bayılıyordum.Çünkü çoğu keçeli kalemde pembe,yeşil deyince cırt cırt renkler oluyor ve maalesef  bu renkleri o kadar da kullanışlı bulmuyorum .
-Genelde ders çalışırken kullandığım için- Soğuduğum derslerde bana yardımcı olacaklarını ve az biraz sevdireceklerini umuyorum^^
Tweety'li not defterinin yanındaki kalemde çok kullanışlı.Günlüğümü yazarken renkli kalemler kullanmaya bayılıyorum ama o kadar renkli kalemi çantamda taşımak zor oluyor.Her derde deva bu kalem artık sorunlarıma çözüm olacak gibi görünüyor:)
Şu tatlılığa bakar mısınız?! Kuzenim diye demiyorum şimdiye kadar hiç bu kadar uslu bir erkek çocuğu görmemiştim.(Tabi bu tatlılığıyla yaramazlıklarının üstüne örtüyor da olabilir^^)Çocuk gibi bizde kalsın diye yalvardım dayıma,bendeki bu çocuk aşkı neler söyletiyor görüyor musunuz:D Entel kuzenim benim, uykusu gelince pikeyi çekip getiriyor,bırakıveriyor ayaklarınızın dibine,konuşmasına gerek yok ki çocuk neden onunla uğraşsın değil mi ama:)
Okunacak kitaplardan seçtiklerim şimdilik bu kadar.(O kadar fazla ki seçip seçip okumak durumundayım^^)En kısa zamanda okuyup bitirmeyi planlasamda bence her kitabın bir okunma zamanı var ve herhangi bir kitabı bu zamandan önce okumaya başlasam da yarım bırakıyorum.İki yıldır elimde olan kitabı yeni okudum mesela ve o kadar keyif aldım ki anlatamam.Kısacası zamanı gelince hepsini okuyacağımı umuyorum,ah bir de bu kadar güzel, yeni yeni kitaplar çıkmasa^^
Yine geometri çalışıyorum, daha doğrusu çalışmaya çalıyorum.Sorular gittikçe zorlaşınca ''Çözmicem ben geometri falan!'' diye trip atmaya başlamam dakikalar sonra olsa da...En sonunda güzel bir çalışma yöntemi buldum.Çözemediğim sorular üzerinde saatlerimi harcamak yerine birkaç gün sonra dönüp bakıyorum.Böylece çoğu soruyu çözebildiğimi fark ettim,moralim düzeldi.
İşte böyle bir seansın başındayım bu fotoğrafta da.Anında uykum gelmese ben de kahveye sarılmazsam olmaz tabi^^Şu geometri olmasa ne olurdu sanki,ne olurdu?!:)
Bool resimli postumuzun daha sonuna geldik.Yüzünüzde gülümsemenin hiç eksik olmaması umuduyla...








30 yorum:

  1. yazılarını okumaktan öyle çok zevk alıyorum kii :) normalde kitap okuma alışkanlığım yok en son okuduğum kitabıda on beş tatilde okumuştum , ama yazıları okuduktan sonra hemen gittim bi kitap aldım kendime , bende kitap kurdu olmak istiyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi' dakika ben mutluluktan bir uçup geleceğim:D Çok mutlu ettin beni.Yeter ki sen iste,kitaplar sana koşarak geleceklerdir^^

      Sil
  2. çok güzel bi post olmuş eğlenceli kazaklarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Sen bu postları yazmaya bayılıyırsun, bende okumaya bayılıyorum. ^^

    Bende yemek yapmayı çooook severim. Çok güzel olmuyor sanırım yaptıklarım ama ben beğeniyorum. (Beğenmeyeneler de zıkkım yesin diyorum!) :D

    Haa bi de geometri aşktır. :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle,sen beğeniyorsan yeter de artar bile^^Geometriye bir ben aşık olamadım inş.bana da nasip olur:)

      Sil
  4. Bu postları okumak da pek keyifli :)
    Kazaklar pek güzel gözüküyo soğuk havaları özlemişim ^^
    Bitki çayı içmeği çok severim ben de, mis gibi :)
    Kırtasiye alışverişi yaptıkça, gördükçe mutlu oluyorum ^^
    Çok sevdim ya postu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum ben de o zaman:D Şimdiden ortalıkta battaniyeyle gezen biri olarak soğuk havalara bir türlü ısınamadım gitti:D(Nasıl bir cümle oldu bu ya:D)

      Sil
  5. çok hoş bir post olmuş insan okurken rahatlıyor :)eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım,ben de yazarken çok rahatlıyorum^^

      Sil
  6. ahhh ahhh geometriiiii :(
    ahh ahhh ÇAAAAAY :D
    ahhhh keçeli mi onlaaar O_o
    (eridi)
    eline sağlık çok tatlı bir yazı yazmışsııın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ne güzel bir yorum bu böyle:)teşekkürler^^

      Sil
  7. merhaba bloğunuzu yeni keşfettim. Yaza veda etme fikri her ne kadar hoş olmasa da kabul etmek gerekiyor sanırım :) paylaşımlarınız harika.

    Görüşmek üzere...
    sebnemorhun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum beni çok sevindirdiniz,mutlu kalın:)

      Sil
  8. O keklerrr ! Yemek aşıgı olunca gözler keklere gidiyor :) Okuncak kitaplar bendede hep var : ) Kargo göndercegin kişi şanslıymıs ne guzel hazırlamıssın sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum^^ Yemek aşıklarını benden iyi kimse anlayamaz sanırım,kaderdaşım:D

      Sil
  9. Çok güzel bir bloğunuz var.. Fotoğraflar ve tarzınız da çok güzel.. Takibinizdetiiimm..:))
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer^^Yorumlarınız kadar tatlı olmaya çalışıyoruz efendim:)

      Sil
  10. Merhaba. Kazakların ve geri kalan hersey harıka gorunuyor. Bede yedıklerıme dıkakt edıyorum. :) cekılıs duzenlersen kırtasıye ıle ıgılıılk katılanlardan bırıyım kesın. :) bende cekılıs duzenledım. Forever new canta cekılısı. Senı de beklıyorum bloguma. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin diyorum öncelikle:)Ah ah şu yediğini anında yakanlardan biri olabilsem keşke ama olmayınca olmuyor,dikkat etmek lazım kesinlikle.(Çekilişindeki çantaya ba-yıl-dım!!!^^)

      Sil
  11. merhaba takipçinizim bende bloğuma beklerim:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,sefalar getirdiniz bloguma:)

      Sil
  12. Yazılarını yadırgamadan okuyorum.Hatta geometri kısmını hiç yadırgamadım :)
    kırmızı hırkan çok güzelmiş.

    Kokulu çaylar güzeldir.:}

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum güzel yorumunn için^^Hoşgeldin,mutluluk getirdin:)

      Sil
  13. benim kuşum ne güzel cik'lermiş öylee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böceğim ne güzel yorumlar yazarmış böyle:)Seninkiler kadar güzel olmasa da elimden bu kadarı geliyor işte n'aparsın:D

      Sil
  14. Renkli bi hayatın var veya öyle olduğunu sanıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli bir hayatım olduğunu hiç düşünmedim hele ki bu yıl içinde okul-dershane arasında gidip gelirken.Ben neysem oyum, ne eksik ne fazla.

      Sil
  15. Fırsatçı nasıl bi kitap ya? bende duydum okumak istiyorum ama biraz bahsedermisin.

    yazı için teşekkürler ;)

    Ukash Bayilik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok akıcı bir kitaptı ama hiç beklediğim gibi bitmedi,beğeneceğinizi umuyorum. asıl ben teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil