1 Eylül 2013 Pazar

BEN BUGÜNLERDE#3

   Uzun zamandır internete beş dakikalık girebildiğim için-yurt kuralları:/- yazı da yazamıyordum.Şükürler olsun ki dün eve geldim!-Anlayacağınız üzere mutluluktan ölüyorum:)-

   İlk başta şuna değineyim: Çekilişimizin kapandığını biliyorsunuz.Bugün sonuçları açıklayacağım.-Ne zor işmiş arkadaş, elim ağrıdı.O ağrıdıkça ben mutlu oldum ayrı mesele^^-
Harika ötesi bir kahve keşfettim.Keyif Sanat Kahvesi...O kadar rahat ve orjinal bir yer ki,hani böyle bir yere girersin resmi davranmak gerekiyormuş gibi hissedip kendine çekidüzen verirsin.İşte burası tam tersi bir yer,olduğun gibi davranmanın rahatlığını iliklerime kadar hissettim.Dershaneden kaçıyorsam bilin ki buradayımdır^^
Yeter ki arkadaşlarım olsun yanımda diyenlerdenim bende. Kahkahaya boğulduğu ne kadar anım varsa neredeyse hepsinde bu iki dostum yatıyor^^ Oyunun başlarını görüyorsunuz-tabi ki de ben yendim:)- ne kadar oyun varsa oynamışız,çocuk tarafımız ağır bastı yine:D
Yok yok ağlamıyorum,gözüme toz kaçtı:/ Allahım nasıl bir kitaptı öyle?!İki günde bitirivermişim ,tabi etkisinden çıkmam o kadar kısa sürmedi...Augustus sen nasıl bir şeysin sen ya?!Gerçek hayatta varsan bana bir görünsene sen:)Ağlamaktan helak oldum,sadakat ve aşk bu kadar duygusal ve içten anlatılabilirdi.Her cümlesi ayrı etkileyici olan bu kitabı okuyanlar okumayanlara duyursun,okumayan kalmasın efendim!:)
İçini de ben biraz(cık!) süsledim. Sanki tamamen bana aitmiş gibi hissetmeme yol açtı.Ciltli kitaplarda bunu yapmayı düşünüyorum..
En sevdiğim alıntıyı yazmadan geçersem olmaz,içimde kalır:)
''Seni seviyorum ve doğru şeyleri söylemek gibi basit zevklerden kendimi mahrum etmeye pek meyilli değilim.
Seni seviyorum ve sevginin boşluğa atılan bir çığlık olduğunu
ve unutulmanın kaçınılmazlığını,
herkesin ölüme mahkum olduğunu 
 ve tüm çabalarımızın toza dönüşeceği bir günün geleceğini biliyorum
ve güneşin elimizdeki tek dünyayı yutacağını da biliyorum 
ve 
seni seviyorum...''
(Gel de bu çocuğa aşık olma!^^)
Yeni yerler yeni insanlar...
Aramıza fazla karışmak küçük,hep olduğun gibi tertemiz kal.Acı gözyaşları dökülmesinden umutla parlayan gözlerinden.
Aramıza pek fazla karışma sen küçük,hep böyle çocuk kal:)
Şu tatlılığa bakar mısınız?!Kaldığımız yerin karşısında oturan sevimli çifti çekmeden edemedim.Her akşam güneş batarken kapının önüne çıkıp sohbet ediyorlar,o kadar  huzurlu görünüyorlar ki,bana da bulaştırdılar:)
''Sayılı günler içinde bana bir sonsuzluk verdin ve bunun için sana müteşekkirim...''
Kırtasiye aşığından daha ne beklenebilir ki?^^Mickey Mouse'lu deftere vuruldum resmen.
Nasıl kıyıp da yazı yazacağım bilemesem de :) Stickerlarım hepsini yurttaki valizimde unutmuşum bu da yeni sticker almak için  bana bahane oldu^^ Kalemler Faber Castell'in Ocean serisinden.dört tane mavinin farklı tonlarında kaleme yer veren bu seriye bayıldım.Kırtasiyelerde kolaylıkla bulabilirsiniz:)
 Evet bu postumuzun daha sonuna geldik:)Siz neler yapıyorsunuz?(Malum eylül ayına girdik,yorucu dönem tekrar başlıyor^^)
(Bu arada benim biricik arkadaşım blog açmış,nasıl sevindim anlatamam. Bakmak için tık tık:)



15 yorum:

  1. Kafe çok şirin gözüküyor gerçekten ^^
    Şu an bu kitabı okuyorum ben de, iyice meraklandım :)
    O miniğe de çifte de bayıldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seveceğine eminim,iyi okumalar^^

      Sil
  2. Kitabı merak ediyordum yorum için teşekkür ederim.. Yaşlı çift harika, bizlerde öyle olacak mıyız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş.oluruz,bir ömür yalnızlık zor olsa gerek...Merak edilmeyecek bir kitap değil zaten:)

      Sil
  3. Çifte bayıldım ne kadar tatlılar öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ya^^ Oturup saatlerce onları izleyesim gelmişti:)

      Sil
    2. dimi ama :(( Hepimize böyle mutluluklar nasip etsin Allah !

      Sil
  4. O kafe çok güzel görünüyor! :)
    O çocuk çok tatlı yaa. :)
    Senin kırtasiye alışverişlerine nasıl özeniyorum bir bilsen! :) Hiç kırtasiye alışverişi yapmam. Çoğu zaman üşendiğimden yapmam. Defterlerimde renkli kalem hayatta kullanmam. O da üşendiğimden :D Neyse yaa.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşengeçlik başa bela^^Oturduğum yerde kök salmaktan korkuyordum bir aralar bunun yüzünden:D teşekkür ediyorum canım^^

      Sil
  5. çok keyifli bir posttu. valla seninle beraber dolaştım ben de :) ama o amcayla teyzede kaldım birer kahve yaptım içtik beraber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum:) ben de keyiflendim şimdi:D

      Sil
  6. Ah o süslü püslü not defterleri, insan yazmaya kıyamıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya..Hepsinden ikişer tane almaya başlayacağım bu gidiş^^Bir başlasam yazmaya devamı gelecek de elim gitmiyor bir türlü:)

      Sil
  7. Her şey çok hoş yahu kafe, oyunlar oooh :D

    O minik çocuk o güzel çift,alıntı-kitap- hele not edeyim hemen durun :)

    Veee mickey defter stickerlar güle güle kullaaan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu ettin beni,teşekkür ediyorum^^Nasıl seviniyorum böyle yorumlar okuyunca anlatamam:)))

      Sil