14 Ağustos 2013 Çarşamba

BUNALIM SONRASI KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ^^


  Dünden beri bunalıma girip girip çıkıyorum.-güzide dershanemizin birkaç gün sonra başlayacağı gerçeğiyle yüzleşmekle ancak bu olurdu zaten^^-Annem de baktı olmayacak ''Alışverişe gidelim.'' dedi.Öyle çok fazla şey almasam da aldıklarım sayesinde bir parça daha iyiyim ,en azından ortalıkta ha ağladı ha ağlayacak gibi gezmekten kurtuldum:)
Ben buna bayıldım!Ne tatlı şeysin sen öyle:)Efendim gördüğünüz üzere bu Dove'un seyahat seti.Hepsi mini boy,içinde temel bakım malzemeleri bulunmakta.
Sırayla sayacak olursak:
 -Besleyici bakım şampuanı
-Yoğun bakım kremi
-Deeply nour. duş jeli
-Deodarant sprey 
-Krem
(Uzun bir zaman kullanabileceğimi zannetmesem de dursun bir köşede bu tatlı set^^)

Bakım demişken^^
Şöyle bir bakalım neler almışım:
-Palmolive  Thermal Spa el ve vücut sabunu
(Kokusu çok beğendim,kardeşim her ne kadar aksini iddia etse de:))
-Arko Nem yoğurt-böğürtlenli  krem
-Arko Nem gliserinli el kremi
-Arko Nem zeytinyağlı krem
(Kokusu mu muhteşem desem yoksa yumuşacık yapması mı,kış günlerimin vazgeçilmezi:))
-Colgate Total diş macunu
-Sensodyne diş macunu
-Avon Super Drama maskara
-Rexona deodarant
-Viva Cappio Lola sprey deoodarant
Efe gülsuyu
(Özellikle kremlerime bayıldım.-bir tanesini de çekilişim için aldım ,söylemeden geçmeyeyim^^-)

  Öğrenci olup da kahve tüketmeyen yoktur herhalde,hele sınav zamanı vücudumuza kahveden fazla bir şey girmiyor sanırım.Ee bu da zamanla kahve manyağı halin getiriyor hepimizi.bundan şikayetçi miyiz,tabi ki de hayır!
 Nescafe serimi tamamladım,gitmeye hazırım:)Sloganımız belli ''Kolay kahve,kolay olay.'' Yurtta öyle Türk Kahvesiyle falan uğraşacak vaktimiz fazlaca olmuyor.Ancak hafta sonları falan keyfine vara vara kahvemizi yudumlayabiliyoruz.^^
İçeceklerden bahsetmişken efendim,bana bitki çayı deyin kalbimi fethedin.:) Çayla aram pek olmasa da bitki çayı deyince akan sular durur bende.
 Dedik yurtluyuz ,mecburuz hazır gıdalara,stoklarımız da yok değil tabi ki^^.Benim ki gördüğünüz gibi çaylarla dolu.
Sayalım neler varmış:
(Lipton dememe gerek yok herhalde,başka marka denemedim bilmiyorum ama öneriler açığım:)):
Yaban mersinli çay,
Şeftalili(form plus) çay,
Adaçayı,
Kuşburnu,
Rezene çayı,
Erikli tarçınlı çay.
Bunlar dışında tavsiyem böğürtlenli çay ve yeşil çay ^^Canım çekti ben bir koşu gidip yapayım bari:D
Kırtasiye adına bir şey almazsam olmaz,eksik kalırım.^^
Gratis keçeli kalem setini aldım bu alışverişimde. Sorun ne kadara aldın diye,
1,5 tl'ye:) Daha varsa birkaç seri alayım dedim ama maalesef son seriymiş,şansım ilk defa yaver gitti herhalde:D
Seri on ,temel renkten oluşuyor.Kullandım oldukça güzel, umarım hemen bitmezler..
***
Eveeet alışverişim bu kadar son olarak bir şey daha paylaşmak istiyorum sizlerle.
Anneannem  tam bir örgü hastası ama uzmanlık alanı kesinlikle patik.ben de o güzelim şeyleri görür de el koymaz mıyım:)
Çok tatlılar değil mi?(Yukarıdaki süsler de annemin çeyizindenmiş,artık benim oldu hehe^^) 
''Ne yapacaksın onları?'' diye sorarsanız eğer, anneanneme verdiğim cevabı söyleyeyim efendim size:
-Çocuklarıma giydireceğim tabi ki de:D Bakalım o zamana kadar daha neler neler eklenir bu seriye^^
Bir merak ben de başladım örmeye.(Debbie Mocember kitapları sağolsun;))  Ne zor işmiş anlamadım gitti! Aynı şekilde ördüğüm halde bir tarafa uzun bir tarafı kısa,yer yer delikli falan:D Yok ,dedim bu pek bana göre değil.Ama bıraktım mı tabi ki de hayır.
Şu üç parçayı görenler :
-Onlar ne ,diye sormadan geçemiyor.Haksız değiller elbet ,üç parça örgü,hafiften de toz bezini andırmıyor değil:D Ben de bunun altında kalır mıyım böbürlene böbürlene:
-Battaniye örüyorum,diyorum.Kendi kendime ''Gel de onu külahıma anlat sen'' desem de:D Yılmayacağım,azimle elbette biraz da zaman ayırmayla üstesinden gelirim ben bu işin:)
Bu postun da sonuna geldik,bir dahaki yazım büyük ihtimalle çekilişim hakkında olacak.Umarım hepiniz katılırsınız ve bu biçare dostunuzu mutlu edersiniz.(NOT:kitaplarım hala gelmedi,dua edin de en kısa zamanda elime ulaşsın:))
Yorumlarınızı bekliyorum efendim X.O.X.O :)








24 yorum:

  1. Çaylar ve hele de nescafe

    Öğrenciyiiiizzzzz BİZ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vazgeçilmezlerimiz onlar bizim yoksa nasıl uyanık kalırız o güzelim(!) ders kitaplarının arasında:)

      Sil
    2. Evet güzelim(!) ders kitaplarımı özlediim okul açılsın :)

      Sil
  2. bayılıyorum senin yazılarına:) sen hep yaz bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de her yorumunda beni mutlu ediyorsun ya^^ böyle kocamaaan bir gülümseme oluşuyor yüzümde:):)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Şeftali çayı cidden güzel ama rezene denemeye bile deymez :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rezene bazı insanlarda çok kötü etki yapıyor bende hiç sevmiyorum :((

      Sil
    2. uyku getirdiğini söyledikleri için içme fırsatı daha bulamadım ama şimdi bayağı merak ettim ne kadar kötü olabilir falan diye:D

      Sil
    3. HEMŞİRE ADAYI DİYOR Kİ ....

      Rezeneyi hastalandığınız zaman içiniz bayanlar.
      Ama bakın hastalığın adını belirtmedim çünkü o tadını sevemediğimiz şey soğuk algınğına, iştahsızlığa, idrar zorluğuna, midedeki şişkinliğe, kansızlığa ve sinir yatıştırmaya birebirdir...
      Yapmadığı yok yani o cici şeyin :)

      Sil
    4. o şey benim nevrimi döndürüp sinirimi zıplatıyor :))

      Sil
  4. Güzel şeyler almışsın hele o nescafe fincanı solda olan termos şeklinde olan ve sıcağı ılımaktan soğuğuda ısınmakdan kurtaran mucize fincan bende anısı olan bir fincan çok severim kendisini..
    Ama insan genelde bunalımda yanlış alışverişler yapabiliyor sen buna rağmen güzel alışveriş yapmışsın ben 3 gündür morelim bozuk ve dün çok saçma bir alışveriş yaptım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun yine de rahatlamışsındır diye düşünüyorum. bu arada hoşgeldin demiş miydim:)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. hoş buldum canım teşekkürler :))
      yok ya rahatlamadım o dalgınlıkla aldığım şey kirpiğimi keser

      Sil
  5. O Dove setini ben de çok seviyorum, fazla seyahat etmediğim halde kenarda köşede stoklanmış halde bulunur genelde :D Demek sen de kahve manyağı çıktın he ? Öğrenci hali ne yaparsın işte ama bu aralar içmiyorum ben nedense :) Çayda da mor meyveleri öneririm bak :) Bu arada örgüler ilk deneyiminse gayet iyi olmuş, başarılı yani. Herkes Debbie'nin kitaplarını okumuş bi örme telaşında bir an önce ben de okumalıyım merak ettim şimdi :))

    Son olarak bol bunalımsız günler diliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkğr ediyorum önce bu güzel ve uzzzun yorumun için^^sorma ya örgü diye tutturdum bir ara bakalım bitirebilecek miyim battaniyemi:)

      Sil
  6. Allahtan şöyle bir alışveriş yapmışsın yani. :D
    Hiç arko nemin o kremlerini almadım çok merak ediyorum minik minik çok şeker göründü gözüme. :)
    Veee örgü iplerini görünce acaba bir şeyler mi örsem demedim desem yalan olur,can sıkıntısından gebermek üzereyim iyi fikir aslında. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayağı beğeniyorum Arko Nemin kremlerini, gerçi genelde tüplerin güzelliğine bakan bir insan olduğum düşünülürse çok da bilgili sayılmam^^
      Sıkılmaktan gebermek eylemini günde en az iki kere gerçekleştiren biri olarak tavsiyem: HEMEN örgüye başla!!Dal budak salma ortalığa:)

      Sil
  7. Güle güle kullan aldıklarını canım.Keçeli kalemleri çok uyguna almışsın.Blogun çok hoşuma gidiyor çok içten çok şeker:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum ben de^^ senin yorumun kadar şeker olamasa da:)

      Sil
  8. kısa bir kaçamak yapayım bakayım blogdaşlarım neler yapmış dedim ama senin buraları karıştırmaktan fırsat bulamadım başka bloglara :)
    çaya ben de bayılırım ya değişik tatlar çok hoşuma gidiyor benim de :)
    hele kahve bazen aklıma düşüveriyor hiç sorma :) ama asla yalnız içmeyi sevmem mutlaka yanımda birisi de eşlik edecek kahveme, çayıma yoksa lezzetini alamıyorum kiii :( ayyy benim de biraz çay kahve zulalamam gerek bak aklıma geldiği iyi oldu :)
    bence de o kadar kötü değil örgülerin ilk denemeye kıyasla. ben de denemiştim bir ara ama bana afakanlar bastı kendi kendimi yemeye başladım "BU NEDEN OLMUYOOOĞĞĞĞĞĞ!!!!" diye o yüzden pek fazla almıyorum elime :) ama uğraşmak kafa dağıtıyor orası bir gerçek :)
    ayyy fazla uzattım yine yorumu :) kaaaç haftanın özlemi var tabi yer bulunca dolduruyorum :)
    ama çok iyi geldi yazıların eline sağlık ^^
    derslerden bunalırsam mutlaka karıştıracağım bloglar listesine attım senide (tabi buralarda olursan ama dersler falan zor olursa çok uğrayamazsan yazın acısını çıkarırız:))
    neyse yaa iyice uzatıyorum iyi mi:) gittim (şimdilik :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kısacık yorumun beni o kadar mutlu etti ki,gözlerim falan doldu o derece^^
      Bu kadar sık olmasa da okullar varken de açacağım tabi ki de yoksa ölüp giderim o stresle:D
      Böyle beğeniler almak beni benden alıyor:)Sürekli yazasım geliyor ama tutacağım kendimi:)
      Allahım!bayıldım yorumuna!!!:D Dönüp dönüp okuyacağım bu yorumu,şöyle ağlarken falan,derdimi unutturup mutlulukla gülümsetebilir beni:D

      Sil
    2. inşallah gülümsetebilirim seni tekrar tekrar tekrar... :D

      Sil