12 Ağustos 2013 Pazartesi

     BEN BUGÜNLERDE#2

 
       Uzun zaman oldu yazı yazmayalı,her seferinde başlıyorum sonra ''Yok bu olmadı.'' deyip siliyorum.-sonunda- eğlenerek yazdığım resimli postlardan bir tane daha yapayım bari dedim ve işte sizin de eğleneceğinizi umduğum post karşınızda:)
       Minicik bir kırtasiye alışverişi yaptım.Bayram harçlıkları bir şekilde harcanmalı ama değil mi?Hepsine de kullanacak yer buldum de pembe şeritli ajandamı ne olarak kullanayım bir türlü karar veremedim.Fikirlerinizi bekliyorum^^Kalemliğim de çok tatlı değil mi?Kabul, yaşıma pek uygun değil-kime neyse:P - ama çok seviyorum n'apabilirim:)
        Hepimiz bir zamanlar Totoyu,nam-ı diğer çikolatalı yumurta, açıp yemeden önce oyuncağını incelemişizdir.Ben de delisiydim ve bu delilik koleksiyonunu yapmaya kadar ilerlemişti ama öyle her oyuncağı alıp koleksiyonuma katmıyordum, seramik olanları ayırıp saklıyordum.Dolapları kurcalarken bunları buldum.Nasıl mutlu oldum anlatamam:) Tekrar mı başlasam acaba diye de düşünmedim değil hani^^

Resim yapmaya bayılan bir insanım ama bir türlü tuvale geçemiyorum, nedenini bilmediğim bir şekilde korkuyorum.O yüzden  tahtaları boyadım^^Oldukça iyi oldu.İnsan resim yaparken bütüüüün kötü duyguları kendinden uzaklaştırıyor.Zaten boya kokusu için bile yapılır şunlar:) -Keserken Goffy'ciğimin kulaklarını da kesmişim ama neyse hehe^^


                                      Kalemlerimin elimden düşürmediğim kısmını da paylaşayım dedim.Tabi yaptığım şeylerle pek ilgisi yok ama bunlar için bir post ayırmakta çok uzun geldi-Üşengeçlikte son nokta^^- Kalemleri her türlü sevip bağrımıza basıyoruz efendim:)
    Bunlar da bol bol kullandığım ayraçlarım. Desenli olanını Kapodokya gezimizde almıştım,hep kullandığım bir şey olsun diye.İyi ki de öyle yapmışım,her baktığımda turumuzu hatırlıyorum^^Kitap ayraçları olmadan kitap okumanın tadı olmaz ki zaten;)
    Çok tatlı bir film izledim.Muhteşem Yaratıklar filmini  belki kitaplarından biliyorsunuzdur.Çoğu kişi sonundan hoşlanmasa da tavsiyemdir.Biraz dram biraz romantik fazlaca fantastik:D 
Yeni bir diziye başladım(Her Legend). Oldukça iyi gidiyor ee bir de ilk aşkımın-Kim Jeong Hoon- dizisiymiş,izlenmez mi?^^
     Küller Şehri kitap yorumumu yapmıştım.Şimdi de Ölümcül Oyuncaklar serisinin 3.kitabını okuyorum.Oldukça iyi ilerlese de bu kitaptan sonra seriye biraz mola vereceğim en azından son kitabı da çıksın da ondan sonra devam edeyim okumaya diyorum.Birkaç güne kadar yeni kitaplarım da gelecek onları da paylaşmaya çalışacağım^^

                                         
  Özgün'e bu yıl kafayı takmış durumdayım.Kim ne derse seviyorum adamın sesini.Arkadaşlar ''Ruh halimi darumar ediyor.'' diye tepki gösterseler de kadife gibi sesi var adamın:) Bu şarkı da bu hafta en çok dinlediğim şarkılar arasında ön sırayı çekiyor^^
     Bu hafta geometri çalıştım bolcana:)
     Yok ya arkasından konuşmayacağım adamın.Yok yok dilimi ısırmak zorunda kalsam da bir şey demeyeceğim. -Benimki 11.sınıf hocam ama repliği değiştirmek istemedim:)- Ne de olsa hocamdır bir şey denmez değil mi:P          
       Komik bir replik anlatayım bu yıl geometri derslerine dair siz düşünün gerisini:
   Çok sevgili(!)hocamız:Hayrola kızım tv izliyor gibi bakıyorsun bana?
   Kankam\sıra arkadaşım:Keşke kanalı değiştirebilsem...:D
       Kahkahayı patlatmışım burda,ne günlerdi be!Hala hatırladıkça gülüyorum. Başkasına fıkra anlatınca hiç gülünmemesi durumundayım şu anda ama geometri deyince bunu anlatmadan edemedim:D Şimdi farklı bölümlere düştük bakalım bu yıl nasıl geçecek:/

       Şeker bayramımızı da arkada bıraktık.O el senin bu eli benim gezmekten ferim söndü,yön duygumu yitirdim:) Ama seviyorum Allah için bayramları, yoksa ne zaman para yüzü görecek cüzdanlarımız:D
      Mutlu olacağınızı düşündüğüm bir haberim var.Yakın zamanda ilk çekilişimi yapacağım.Bir-iki güne her şeyi hazırlarım diye düşünüyorum,umarım katılırsınız:)
Evet postumuzun sonuna geldik.Siz neler yapıyorsunuz benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.-Diğer posta görüşmek üzere,mutlu kalın:)













13 yorum:

  1. Yazını çok beğendim,sonuna kadar okudum,ayrıca kalemlik çok şeker, ben de bazen çocuk eşyaları alıyorum:) çekilişini de merakla bekliyorum:) kendi bloğuma da beklerim:) mutlu kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin diyorum öncelikle,beğenmene o kadar çok sevindim ki gülümsemekten yanaklarım falan ağrıyor şu anda:):)umarım güzel bir çekiliş olur,bakalım artık:)

      Sil
  2. Canlı renkli bir yazı olmuş bu :)
    Resim yapmayı seviyorsan tuvale geçmelisin hemen.
    Tuvale geçtiğin an daha önce resim yapmadığını düşüneceksin.
    Tuval bambaşka bir şey. Hemde ilk olarak kendine orta boy tuvallerden al, hiçte korkma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet artık başlamanın zamanı geldi,tuvale de alışmak lazım.umarım cesaretimi toplayıp en kısa zamanda başlayabilirim:)

      Sil
  3. Bu tür yazılarını çok seviyorum yahu :D Hatta bir an durdum ben de mi yapsam ki dedim :D Kalemliğine hayran kaldım burdan ağzımın suları aka aka izliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiysen tabi ki de yapabilirsin hem yazarken de çok eğleniyorsun:) teşekkürler bu arada,kalemliği kullanmaktan bir ara bayağı utanmıştım ama artık göğsümü gere gere gezebilirim :D

      Sil
  4. Merhaba... :)

    Ya ben senin kalemlerini, kitaplarını, defterlerini, anlatım tarzını falan kıskanıyorum yaa. :D Lanet olsun, hiç böyle şeylerim olmadı. :( :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece gece güldürdün beni,çok teşekkür ederim,çok mutlu ettin beni:D (yaşıtmışız bu arada şimdi fark ettim^^)

      Sil
  5. Benim gibi not defteri manyağı biri bu defterleri görmemeliydi.İnanılmaz şekerleeer yarın hemen kırtasiyeye gideceğim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe^^kullanmaya kıyamıyorum ben de ,acaba hepsinin ikincilerini de mi alsam?:) diye düşünmüyor da değilim:D

      Sil
  6. kırtasiye ürünlerinin şekerliği yaşla ilgili değil ben 24 yaşındayım ve o winnieli kalemliğe aşık oldum! markasını, nerden ne kadara aldığını söylermisin rica etsem?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakma görmemişim:/ Uşak'ta bir kırtasiyeden almıştım,adını şu anda hatırlamıyorum.Disney markasının kalemliği,umarım bulursun bulamazsan bana haber ver ben kırtasiyeye bakarım kalmış mı diye:)

      Sil
  7. Merakla cevabını bekliyorum

    YanıtlaSil