17 Ağustos 2013 Cumartesi

''Benim İçin Öl'' Kitap Yorumum

             ''Aşk için hayatını riske atar mısın?''
    Kitaplarımın bir türlü elime ulaşmadığından -tamam,kabul sadece 3 gün olmuştu sipariş vereli ama her seferinde ya elime ulaşmazsa diye endişelenmekten kendimi alamıyorum^.^ -diğer postumda azıcık bahsetmiştim.Sonunda o okunası kitaplar-şükürler olsun-sağsalim elime ulaştı! 
    Şimdiden iki kitabı bitirdim bile:D Ups!Konuyu yine uzattım da uzattım,affola..

 
Kitap İsmi: Benim İçin Öl
Kitap Yazarı: Amy Plum
Kitap Yayınevi: Akılçelen Kitaplar
Kitap Sayfa Sayısı: 351
                     
Annesi ve babası öldükten sonra Paris'e dedelerinin yanına taşınan Kate ve ablası Georgia'nın hayatları hiç olmadığı kadar değişir.
Georgia inadına kendini dışarı atarken Kate içine kapanır. Kendisine ,kitaplardan, kimsenin aşmasına izin vermediği bir sur örerken keşfettiği kafede,sığındığı köşesinde içini çekme dürtüsü oluşturan bir çocuğu fark eder...

  Hayatında insanlara kurtarmak dışında başka gözle bakmayı -neredeyse^^- kendine yasaklamış Vincent...
Ya sadece birazcık yakından gördüğü Kate'le ilgilenmekten kendini almazsa ve sırlar bir bir ortaya dökülürse?...
Bu küçük bilgilendirmeden sonra-evet,kesinlikle çok bilgilendirici oldu hehe^^- kitabı azıcık(!) anlatabilirim.
Kitabı  bloglar arasında gezerken fark ettim ve almaya karar verdim.İyi de bu  şekilde bir karar vermişim! Vampirlerden,kurtadamlardan sıkıldım diyenler için müthiş bir fantastik kitap ve sevgiyi sonuna kadar hissedeceğiniz bir aşk.
Çoğu yazar aşkı hissettirmekte  zorlandığı bir gerçek ya da şöyle demeliyim herkesin aşk tanımı farklı .Ama bu kitap fikrimce -en azından bu konuda-  herkese hitap edecek.
Nasıl desem böyle kalbinizi ısıtacak bir aşk gösteriyor ediyor size kitap^^
Kate'in duyguları o kadar gerçekçi ki  sanki kendiniz yaşamışsınız gibi hissediyorsunuz.Tek sorun kızımızın gıcık derecede mantıklı olması ^^
Vincent'in en sevdiğim sözü ''Mon Ange(Meleğim:))

Kitap Puanım:

Kitapta en sevdiğim karakter:
(Hiii! Burası çok zor oldu! Hepsini o kadar çok sevdim ki!!!)
O zamaaaan
 Ambrose diyorum.
(Herkes Vincent'i mi bekliyordu değişiklik olsun dedim^^)
Ambrose Vincentimizin arkadaşlarından-kardeşlerinden biri.
(Belki de bana alacakaranlık serisindeki Emmett'ı hatırlattığı için bir anda içim ısınmıştır.)
Size açıklayabileceğim en kısa  ve öz yol bu.Tıpkı Emmett! Devasa bir tip olmasına karşın -fikrimce-hepsinden sempatik olan yakışıklımız:)
***
İlgimi fena halde çeken bir şey oldu bu arada:) İki yada üç keredir okuduğum her kitapta Emily Dickinson'un bir cümlesine rastlayıp duruyorum.
''Sevilenlerin ölmesi imkansızdır.Çünkü sevgi ölümsüzlüktür.''
...
Kitapların detaylarına fazlaca girerek okumamış olanların heveslerini kaçırmak istemedim.Böylesi hem daha akıcı oldu diye düşünüyorum,sizce böyle nasıl olmuş,çok mu yüzeysel geçmişim?
Bir postun daha sonuna geldik.Siz neler okuyorsunuz,benimle-bizimle paylaşırsanız çok mutlu olurum^^
Mutlu kalın...









23 yorum:

  1. Ne zamandır okusam mı okumasam mı iye tereddütte kaldığım bir kitaptı açıkçası. :) Ama sanırım başlayacağım bu gece, kim okusa bayılıyor. :) Bu arada merhaba!! Ben yeni okuyucun! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiiiiin,mutluluk getirdin bloga:) bence de hemen başla,memnun kalırsın diye düşünüyorum^^

      Sil
  2. selamm blogunu yeni keşfettim
    tam benlik :)
    benim de moda blogum var beklerim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım,
    Bloğuna ilk ziyaretim ve çok beğendim :))
    Seni izlemeye aldım, bana da beklerim:
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz efendim,beni çok mutlu ettiniz:)

      Sil
  4. Bu seriyi bir türlü alamadım-okuyamadım. Sanırım bir tür laneti var bende :D Ama yorumunu da okuyunca bir sonraki siparişe tümünü koymaya karar verdim. Yorum için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pişman olmazsın bence,ikinci kitabı da ilki gibi çok akıcı:) bakalım olaylar nasıl gelişecek? bu arada hoşgeldiiiin^^

      Sil
  5. Great review!
    ^_^
    Do you want to follow eachother with?))
    http://fashionelenblog.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm.....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,siz böyle beğendim falan diyorsunuz ya ben gökyüzüne doğru uçuyorum:) hoşgeldin,mutluluk getirdin:)

      Sil
  7. Merhabalar,
    Yeni keşfettim blogunuzu, bana da beklerim :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu neden cevap yazmamışım ben?!Kusura bakmayın,gezerken fark ettim.Hoşgeldiniiiiz:D

      Sil
  8. merhaba çok güzel blog, güzel paylaşımlar... hemen takibe başlıyorum sizi sevgiler...
    sebnemorhun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 200. takipçin benim, çok güzel kitap yorumların
      bende beklerim

      gozdeninmasaladasi.blogspot.com

      Sil
    2. teşekkür ediyorum efendim, hoşgeldin:)

      Sil
  10. Kitap yorumunuzu okadar içten bir tebessümle anlatıyorsunuz ki ..! :) okumuş kadar oldum..Düşündümde bir an siz mutlaka keşfedilmelisiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum(yüzüm gülümsemekten ağrıyor şu anda^^) hoşgeldin:)

      Sil
  11. merhaba ben geldim çok güzel bir blogun var hemen izlecin oldum bende bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil