9 Temmuz 2013 Salı

     

NİNE:TİME TRAVELLİNG NİNE TİMES
      Yeni bitirdiğim bir diziyi sıcağı sıcağına yazayım dedim.Ve karşınızda beni heyecandan yerinde oturtmayan 'Ay,ne olacak şimdi?!' diye düşünmekten bir an vazgeçemediğim Nine: Time Travelling Nine Times!

Başlangıç olarak mükemmel bir dizi olduğunu söylemeliyim.Fikrimce Kore 2009-2010 yapımı dizilerinde patlama yaşadı,ondan sonrakiler onlar kadar etkileyici olmadılar yani anlayacağınız  iki yıldır  dizileri o kadar zor seçip izliyorum ki anlatamam.Başladığım bir diziyi beğenmeyince sinir küpü oluyorum oturduğum yerde.Hayır onu bırakın o yarım sonlar yok mu,adamı katil eder!^^ Her neyse sonunda ,sonu ne kadar Türk dizlerindeki kadar tatmin edici olmasa da(!), acayip eğlenceli bir dizi buldum,yengeç dansı falan yapacaktım o derece!:)



Yönetmenliğini Kim Byung Soo'nun yaptığı -ki kendisi bayılarak izlediğim Queen in Hyuns Man'in yönetmeni- Time Traveling Nine Times'ın oyuncu kadrosuna başta burun kıvırmıştım açıkçası.Çok da etkileyici değiller diye düşünürken fikrim ilk bölümden değişti.Haklarını vermek lazım roller ancak bu kadar doğru kişilere verilebilirdi.
 En etkileyici karakter olan Lee Jin Woo'la başlamak istiyorum.Kendisini Spy Muyng Wol'da ve I Need Romance:2'de pek beğenmeme rağmen bu dizide mimiklerine ve konuşmalarına hayran oldum!Bir insan rolüne ancak bu kadar yakışırdı diyorum efendim başka bişiy demiyorum^^
Dizideki ismi Park Sun Woo olup muhabir olarak CBM adında bir medya kuruluşunda çalışmaktadır.Babasını genç yaşta kaybetmiş,annesi o zaman yaşadığı şoktan dolayı konuşamamaktadır.Her şey olabildiğine sıradanken bir gün abisinin ölüm haberini almasıyla  dünyası altüst olur... 
(Beyimizin gençliği de kendisi kadar etkileyiciymiş^^ )


Komik ve konuşkan kızımı ise Jo Yoon Hee:
 Dizideki adı Joo Min Young olup o da CBM'de muhabirdir.İlk gördüğü andan beri aşık olduğu Park Sun Woo'nun peşini bırakmamaktadır.- O kadar komik ki hala aklıma geldiğinde gülüyorum:D-  Tam çıkmaya başlayacakları sırada Park Sun Woo hakkında acı bir gerçeği öğrenerek neye nasıl tepki vereceğini şaşırır.
diğer karakterler:
(Yoon Je Wook-Kim Bum Suk)

(Jun Noh Min-Park Jun Woo)Nam-ı diğer Park Sun Woo'nun abisi

(Uhm Hyo Sup-Oh Chul Min-CBM genel müdürü)
,
(Park Sun Woo'nun annesi)

(Park Sun Woo'nun -deli- en iyi arkadaşı-bayıldım bu adama ya, mimikleri çok komikti:))
***
Konusundan kısaca bahsedecek olursak:
Park Sun Woo abisinin ölümüyle zamanda geriye gitmesini sağlayacak 9 tane tütsü çubuğu bulur ve böylece zaman yolculuğu başlamış olur.Ya değiştirdiği şeyler ona acı vermeye başlarsa ve bu çubukların peşine azılı düşmanı da düşerse?Birkaç saniyede hayatı hiç olmadığı kadar değişirse?...
Sevdiğim birkaç kare:
                                             ( İşte gençliğiyle karşılaştırma yapabileceğimiz en iyi sahne)
(Joo Min Young gerçek olmamasını umduğu gerçeği öğrendiğinde)

                     (Park Sun Woo geçmişe gidip kendini gençliğine tanıtırken-çok garip bi' cümle oldu ya^^-)
                                                              (Joo Min Young'un yemini)
                                           (Joo Min Young bir şeyleri hatırlamaya başladığında)

(Birlikte Nepal'de gezerken)


İzleyenler izlemeyenlere duyursun efenim daha ne diyeyim:)Sıkılmayacağınız bol aksiyonlu, bazen sizi gülmekten kendinizden geçirirken bazen ağlamanıza neden olacak bolca sahneye sahip, kurgusu da diyalogları kadar muhteşem olan Nine Time Travelling Nine Times!^^







4 yorum:

  1. çok beğendiğine göre vardır bi şeyler hemen ekliyorum listeme :)) Joo Min Young'u ilk olarak Smile Again'de izlemiştim pek bi sinir olmuş, bir türlü sevememiştim bakalım neler olacak yükselecek mi gözümde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsin.roller cuk oturmuş yaa:)

      Sil
  2. Çok güzel bir diziye benziyor^^ Ben bile izleyeceğim :D Kızı çok sevdim, aşırı sevimli... Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim:) bi de dizide gör o kadar komik ki^^

      Sil