13 Temmuz 2013 Cumartesi

              -İÇİMDEKİ RİTİM-
Şöyle bir yazılarıma baktım da hiç sevdiğim,dinlediğim şarkılardan,şarkıcılardan bahsetmemişim. Biliyoruz ki şu zamanda müzik seçiminde bile zorlanıyor insan.Sözleri anlamsız,klipleri daha da beter şarkılar bir hayli revaçta,insanın ''Sözde müzik kulakları var bir de bunların.'' diye söylenirken bulmamasını imkansız hale getiriyorlar.
Neyse ilk önce yabancı şarkılardan bahsedeyim diyorum...
K-will candır.ne söylese dinlenir diyenlerdenim ben de.Sesi o kadar etkileyici ki şarkılarında kaç kere gözlerimin dolup dolup boşaldığının haddi hesabı yok derece.

Lee Seung Gi'ye hiç laf yok efendim.Çocuk neye el atsa başarıyor fikrimce.Zaten Gu Family Book'tan sonra gözümde 2-3 mertebe birden atlayıverdi. Bir de şarkıları(gülüşü hehe^^) eklenince en sevdiğim Koreli aktristlerden biri şimdilerde.


Gruplardan en çok dinlediğim grup-sanırım Monstar'dan dolayı:)- BEAST. Fazla söze gerek yok,şarkıya geçelim:)
Uzun zamandır dinlediğim Cn Blue'nun eline kimse su dökemiyor yine de.Bir şarkı seçeyim diyorum,bütün şarkıları ayrı ayrı güzel.^^
Demi Lovato'yu çok dinlediğim söylenemez ama son çıkan şarkısı-sözleri çok etkileyici olmasa da- oldukça akıcı(bu ne demekse artık^^)
Son zamanlarda çıkan yerli şarkılardan en çok dinlediğim Mustafa Ceceli'nin söyle canım şarkısı.Zaten adamın sesini çok beğeniyorum.Bir de hareketli bir şarkı olunca en çok dinlediklerimin arasında -hayliyle- yerini alıyor.


Açıkçası çok eski şarkıları,türküleri pek dinleyen biri değilim ama iş Karadeniz türküleri olunca bu da çiğneniyor.
 Eveet,bir yazımın daha sonuna geldim.Siz de sevdiğiniz şarkı isimlerini benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Eee,malum sıcaklara tahammül ancak müzikle oluyor:)

2 yorum:

  1. K.will dinliyorum işimi biliyorum diyorsun asdfghjklş (Krolukta zirve yapmadım daha yolum var.) :D B2ST zaten ismini duyunca akan sular duran bir grup benim için. CN Blue desen yine öyle.
    Ben bu aralar Roy Kim dinliyorum. Ne yapsa sevdiğim için çok seçim yapamam.^^ I Hear Your Voice'un OST'leri çok güzel, Echo'nunkini özellikle tavsiye ederim. Bir de Taemin'in Immortal Song 2'de söylediği Mapo Terminal şarkısını ve Lim Kim'in Alright'ını sık sık dinliyorum bu aralar.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roy Kim'i ve Lim Kim'i ilk defa duydum,hemen şarkılarına bakacağım^^

      Sil