23 Temmuz 2013 Salı

     GELDİ,GELDİ,KİTAPLARIM GELDİ!^^

   O kadar mutluyum ki gülümsemekten yanaklarım ağrıyor,böyle gözlerim falan sulanıyor :) Herkesin ailesi ''Çocuğum kitap okusun yeter ki istediğini alırım.'' der bizimkiler de bu kadar yeter,biraz da ''Kütüphaneden al.'' diyorlar hayliyle onlara kitap sipariş verdirmek neredeyse deveye hendek atlatmakla eşdeğer. Karneden sonra biraz da duygu sömürüsüyle çoook istediğim kitaplardan sipariş ettim.Tabi listemin yarısı bile bitmedi ama ne demişler aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz :) 
    Neyse aldığım kitaplardan bahsedecek olursaaaam( Şimdi bile keyiften ölücem!:))
    İlk önce bayıldığım bi' serinin kitapları çıkmış,onlardan bahsetmek istiyorum.' Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer 'serisinin ilk kitabı Yakut Kırmızı beni benden almıştı.Ne zaman çıkacak ikinci kitabı diye mızmızlanırken  2. ve 3. kitap art arda çıktı.Görünce deli oldum! ^.^ Safir Mavi'den bahsedecek olursam Kerstin Gier yine yapmış yapacağını.(Zümrüt Yeşil'i daha okumadım.)Bu kadar akıcı yazanlara çok sık rastlanmıyor maalesef. Ana karakterin Gwen'in dili şimdilik gençliğin diliyle bu kadar uyuşabilir. Hazırcevaplılığı ve esprilerine kahkahalarla güldüğüm yerler var.Mutlaka okunması tavsiye ettiğim serilerin şimdiden başında yer alıyor.
(Safir Mavi'den alıntılar:
-Sen hazırsan,ben de hazırım.
-'Savaşır gözüm ve gönlüm öldüresiye,senin güzelliğinin ganimeti yüzünden/gözüm kovar gönlümü sen görmesin diye,gönlüm ister gözüme pay vermemek yüzünden'-Shakespeare-
-'Kaldırımlardan tek bir ses gelmiyor,Ay hafızasını mı kaybetti?Yapayalnız gülümsüyor.
-Zaman,zamandan başa bir şey değil.Kafiyesi olmayan bir mısradır,dostum,her şey sen de bitiyor.
-Bir dakika çeneni kapa olur mu?burada sana ilan-ı aşk etmek için tüm cesaretimi toplamaya çalışıyorum.bu konuda hiç deneme yapmadım...)

   Cassandra Clare'ın daha önce kitabını okuma fırsatını bulamadım.Mekanik Prens'i almama rağmen Mekanik Melek stoklarda kalmadığı için hayliyle 2.kitabı da rafta öylece mahzun mahzun bana bakıyor.-Yine uzattım da uzattım lafı^^-  'Ölümcül Oyuncaklar' serisinin yorumlarını okuyunca bakalım nasılmış diye başladım. Fantastik kitaplara bayılanlar bu seriye mutlaka başlamalı diyorum başka da bişiy demiyorum:) 
Hala ilk kitabında olmama rağmen oldukça eğlenceli ve heyecanlı ilerliyor, bakalım olaylar nasıl gelişecek?(Bu arada serinin şu anda beş kitabı yayınlanmış,seri hala devam ediyor yani:))
     Kitaplarım bu kadar maalesef...:/ Neyse bitsin de sonra üzülürüm:) 

Malum ramazandayız,hava da sıcak.Hayliyle insan dışarıya adım attığı anda asfaltta eriyip gidecekmiş gibi hissediyor.Evde kalınca da can sıkıntısına uğraşacak şeyler buldum,defter yapayım dedim^^ Oldukça eğlenceli bir uğraş,DIY projelerini sevenlere önerim.Ben kağıtları birleştirerek yaptım,siz hazır bir defteri kaplayabilirsiniz.1. ve2. defteri(soldan sağa) peçeteyle,(herkes yırtılmıyor mu diye soruyor ,hava alacak bir yer bırakmazsanız yırtılmıyor,hala sağlam^^) 3. ve 4.sünü babamın eski gömlekleriyle kapladım.Şimdiler de arkadaş bileklikleri yapıyorum.Biraz daha yaptıktan sonra paylaşmayı düşünüyorum. Neyse benden bu kadar...Bir dahaki yazıya kadar görüşmek üzere...




4 yorum:

  1. aynısını annemde söylüyor yeter artık kitapları koyacak yer kalmadı diye ama durmak yok yola devam :) şu safir yakut zümrüt serisini bende merak ediyorum en kısa zamanda alacaklar listeme ekledim bu arada defterlerine bayıldım :)) kısacası yeni kitapların hayırlı olsun diyor keyifli okumalar diliyorum :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bütün anneler mi aynı,yüreğime su serpildi(!) ^^ en ayrıca o seriyi en kısa zamanda okumalısın bence de:)

      Sil
  2. Merhaba :)
    Kütüphaneden kitap almanın keyif de başkadır ama kendi kitaplarının olmasının yerini tutamaz elbette :)
    Kitapların çok güzel, özellikle o ilk üç kitabın kapakları ne hoş değil mi? İçleri de öyle elbette keyifle okuyacağına eminim hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya içi de dışı kadar güzel.o seriyi fethettim zaten.^^şimdi aşağıdaki seriyi okuyorum.bu arada hoşgeldiiin :)

      Sil