30 Temmuz 2013 Salı

BEN BUGÜNLERDE...

     Bir hafta sonunu da geride bıraktıktan sonra neler yaptığıma şöyle bir bakayım diyerek bu yazıyı yazmaya karar verdim^^
Bugünlerde yeni bir hikaye yazmaya başladım.Diğer hikayelerimi sürekli yarıda bıraktığım düşünülürse başlamakta bayağı tereddütte kalmıştım ama şimdilik çok güzel gidiyor ve bölümleri yazarken oldukça eğleniyorum. İnş.bu isteğim bir süre sonra sona ermez.:)
***
Diğer yazımda da bahsettiğim ,yaptığım arkadaş bileklikleri.Daha çok acemi olduğumu söylemem gerek yok sanırım. Bileklik takmaktan pek hoşlanmayan ben şimdi kolum boş olunca kendimi eksik hissediyorum:) Oldukça eğlenceli bir uğraş.Evde sıkılmaktan başka bir şey yapmayanlara şiddetle tavsiye olunur.Stres falan kalmıyor insanda^^
***
Kitaplığımı düzenledim.Uzun zamandır ertelediğim bir işti ve şu anda o kadar rahatlamış hissediyorum ki anlatamam.Kitapları bu şekilde yerleştirmeyi pek tercih ettiğim söylenemez ama artık koyacak yer kalmayınca biraz da mecburiyetten bu şekilde yerleştirmek zorunda kaldım,yine de pek kötü görünmüyor değil mi?(Kötü görünüyorsa da söylemeyin falan diyormuşum:))
***
 Birazcık(!)-evet,evet,birazcık(!)- karışık olan çalışma masamı topladım.Kesinlikle çok dağınık değildi ve dikkatim hiç dağılmıyordu(!) ama odanın sadece bu kısmının dağınık olması dikkat çeker diye düşünerek topladım.Biliyorum,biliyorum beynim düzgün çalışmıyor.:)
Öhöm öhöm bu da son hali.Bir şey yapılıyorsa tam yapılmalı ama,değil mi? :)
***
 Veee ben,yerinden kalkmaya üşenen insan, ders çalıştım! Belki çok değil ama buna da şükür,hiç yoktan iyidir.
***
Zaten her halükarda kitabı elinden bırakmayan biri olarak kitap da okuduğumu söylememe gerek yok^.^
***
Gossip Girl'ü de bitirdim.Çok akıcı bir dizi olduğu bir gerçek ama bazı yerlerinde 'Yok artık,bu kadar da olmaz!' dediğimi de inkar edemeyeceğim.


Bu kadar resimli bir yazı yazmamıştım herhalde ama hoşuma gitti:) Siz neler yapıyorsunuz?










14 yorum:

  1. Eheheh çok güzel post olmuş eline sağlık ben de bu aralar ders çalışıyorum :D Çok olmasa da bir kaç dersten konularımı kapamaya çalışıyorum :D Kitaplığın çok düzenli olmuş bu arada benimkisi de dağınıktı iki tane daha raf gerekiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şu rafların yetmemesi insanı hem sevindiriyor-''Vouw ne çok kitabım varmış!''gibi^^- hem de üzüyor. Ders çalışmak gibisi yok arkadaş,o ne güzel bir şeymiş de bizim haberimiz yokmuş(!) :D

      Sil
  2. iyi etmişsin iyi :) ah o üşengeçlik sen onu yenmişsin gibi duruyor :) bu arada bileklikler çok hoş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler efendim:)üşengeçlik de üstüne tanımayan biri olarak sanırım bu son toplanışıydı o kitaplığın :D

      Sil
  3. Bileklikleri ben de yapıyorum.Birkaç tane yaptıktan sonra elin alışıyor tv falan izlerken bile yapabiliyorsun. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar seninkiler de ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok zevkli bir uğraşmış ben de yeni keşfettim.bu arada hoşgeldiiin:)

      Sil
  4. çok güzel yazı :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim^^ bloguma hoşgeldin:)

      Sil
  5. Bloguna giriş yaptıktan çooook kısa bir süre sonra aşırı aşırı sana ısındım ^.^ Çalan şarkı da çok sevdiklerimden (eğer isterseeen). sevgileer ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım,ben de sana ısındım bak şimdi hehe^^ eğer istersen sevilmez mi ya,insanın içine işliyor:)

      Sil
  6. Bloğuna yeni geldim ;) zevkli bi blog ve bu post da zevkliydi ;)
    madde madde yorum yapasım geldi posta ;)
    1.arkadaş bileklikleri ile ilk kez instagram karşılaştım ve gerçekten çok orjinal görünüyorlar... Seninkilerde süper.. Nasıl yapıldığını nereden öğrendin acaba?
    2.Evet aklında ki şeyi yapmadan rahat edemeyenlerdenim bende... kitaplığın guzel olmuş bu şekilde sıraladıysan aslında kitapları fantastik, cinayet, tarihi vb gibi sınıflandırabilirsin. Sonrada eblki ruh haline göre bi kitap seçerken kolay olur ;)
    3.masandaki sol tarafta üst üste dizili silindir kutular ne?
    4.elinden kitap bırakamayan biri olmayı ve ii çizim yapabilmeyi çok isterdim :(
    5.Gossip girl bittiyse pretty little liars a başla derim izlemediysen ;)
    6bol .fotoğraflı post en iyisi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldin diyorum:)ben de maddeliyim bari yoksa çok karışık olacak^^
      1-youtube'da arkadaş bileklikleri şeklinde arama yaparsan çıkıyor ve yapımı çok kolay,eğer onlar yardımcı olmazsa bir yazımda daha ayrıntılı anlatmaya çalışırım.
      2-kitaplarım daha da arttığında dediğin gibi yapmak bana da çok mantıklı geldi^^
      3-silindir kutular peçete ruloları.kalemlikler yetersiz kalınca bu şekilde bir kalemlik yaptım kendi çapımda.hem böylece hepsini görebiliyorum.:)
      4-çizim yapmak biraz yetenek işi tabi ki, ama kitap okumak sana kalmış,istediğin sürece yapamayacağın bir şey değil^^
      5-pretty litte liarsın ilk sezonunu izlemiştim sonra ne olduysa yarım kaldı,madem tavsiye ettin devam edeyim bari:)
      6-uzzzun bir yorum en iyisi^^

      Sil
  7. merhabalarr :) postunu çook içim ısınarak okudum :))) enerji verdi okuduklarım .. masanızın son hali ise 'tamamdır ' :D bana da beklerimm ;) benim daha yeni acemiyim ama fikirlerinizi merak ederim cidden ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,beğenmene çok sevindim. umarım yakın zamanda hepimiz profesyonel olabiliriz :)

      Sil