2 Mart 2013 Cumartesi

GEÇTİM BLOGUMUN  BAŞINAAA^^^

1-Hayatınız bir roman/film olsaydı ismi ne olurdu?

''her zaman mutlu ol...'' çünkü insan en güzel olduğu zaman mutlu olduğu zaman:)


2- Asla bırakamam dediğiniz bir alışkanlığınız var mı? Varsa nedir?
sanırım kitap okurken birazcık(!) kendimi kaptırıyorum,dış dünyayla irtibatımı kesiyorum...


3-En nefret ettiğim şey .... dır?
arkandan konuşup yüzüne gülenler

4-Blogger olmak?
hiçbir şey yazamasan bile diğer bloglardaki yazıları okuyup gülümseyebilmek:)




5-Öz eleştiri yapacak olursanız?
çok iyi bir kişiliğim olduğu söylenemez.arkadaşlarıma ve aileme çok bağlıyım ama insanlar bir kez gözümden düştü mü bir daha çıkamıyor..çok inatçıyım,'dediğim dedik' dedikleri türünden,yüzüm asıldı mı çok korkunç olabiliyorum ama genelde çok gülerim:)


6-Ayrımcılık...
işte bu insanı yakıp yıkıyor.öğretmenler arasında,arkadaşlar arasında üff çok can sıkıcı...

7-En büyük hatam .....'dır
bir kere hiç istemediğim halde yalan söyledim.hala hatırlar üzülürüm:/

 8-.Fobileriniz nelerdir?
tüm böcek türleri ve yumuşakçalar...ıyyy!! 

9-Favori yazarınız ve kitaplarınız?
jane austen,kristin hannah,john verdon,tess geritsen..ve saymakla bitmez...en favori kitaplarım,gece yolu,aşk ve gurur,cerrah,sefiller,,,saymaya devam ederse bir buçuk saat sürer en iyisi bu kadar yeter:)


10-Kendinizi tek kelimeyle tanımlayınız desem?
'gülümsemek' elimde değil gülümsemeyi çok seviyorum:)


 11- Şuan ne düşünüyorsun? :))
''yurda yarın mı dönmeliyim,yarından sonra mı?''ve''annemin kahkahasını özlemişim:)''

***

 1.Bilim adamlarının, filozofların yıllardır üstünde çalıştığı, erkeklerin bir türlü çözemediği soru -Kadınlar ne ister?-
bunda bilinmeyecek ne var tabi ki de sevilmek ve anlaşılmak ister:)tabi anlaşılması en zor varlık olduğunu hesaba katmayalım:)


 2.Herkesin vardır bir kötü yanı.Sizin en kötü yanınız?
sinirlendiğimde gözüm dönüyor desem yeridir artık karşımda kim varsa o alıyor nasibini:/


3.En çok utandığınız, yanaklarınızın en çok kızardığı an ? :)
hımm,bunu es geçsem:)

4.Favori film-dizi-kitap-şarkılarınız ?
film:evim sensin
dizi:playfull kiss
kitap:hımm bi' sürü ama başta küçük mucizeler dükkanı,gece yolu,cerrah...
şarkılarım:nev-susma,enbe orkastrası-senden kıymetli mi?
5.Yaptığım en çılgın şey...'dır.
yurttan cem yılmazın gösterisi için yurttan kaçtık çok güzel bir gündü:D


6.Ya davulcuya ya zurnacıya derler? Davulcu mu, zurnacı mı? :)
ooo,çok zor bi soru:)


7.Genellikle erkeklerde olur.Sevgilinizle romantik bir yemektesiniz ve... pantolonunuz cırt :) Bir de müzik çalmaz mı ve sevgilinizden ''Dans edelim mi?'' Ne yapardınız?
küçük kıyamet yaşamak istemiyorsan buradan çıkmalıyız der kolundan tuttuğum gibi oradan uzaklaşırım:)

8.Rihanna konseri mi, Super Junior konser mi ?
tabi ki de super junıooooor:)

9.Kendinizle en çok gurur duyduğunuz olay ?
büyük çaplı bir sınavda dereceye girmiştim çok gurur duymuştum:)

11.Kullanmayı en çok sevdiğiniz makyaj malzemesi?
genelde makyaj yapmıyorum ama rimeli diğerlerine göre daha çok kullanıyorum.(bu arada dudak kremini sayıyor muyuz:D:D)

1.Bugün 14 Şubat. Bugünü anlamlı kılan biri var mı? :)
çok özel oldu buuuu:)

2.Hayatın bir masal olsaydı sen hangi karakter olurdun?
heidi:)



3.Hayatta yaptığın fedakarlıkarın, fedakarlığı yaptığın kişilere değdiğini düşünüyor musun?
büyük ölçüde değdiğini düşünüyorum:)
4.Bu dünyada ikinci bi ömrün olsaydı bugünü nasıl yaşardın?
dershaneye gitmeden eve gelirdim:))
5.Karşındaki insanın nasıl biri olduğunu ilk görüşte anlar mısın?
genelde:)
6.Hayatının en önemli kararını vermek üzeresin önüne iki yol çıktı ,birincisi  çok kullanılmış bi yol ikincisi ise neredeyse hiç kullanılmamış hangisini seçerdin?
o anki ruh halime bağlı ama seçilmeyeni seçerdim diye düşünüyorum
7.Burcun nedir? Ve özelliklerini yansıtıyor musun?
boğa.
-inatçı.
-arkadaşlarına önem verir.
-huzur verici.
-sakin
-sahiplenici.
-tembel
-yemeğe düşkün...
tamamen bir boğayım:))

8. En sevdiğin yemek nedir?
bamya
9.Blog yazarı olmaya nasıl karar verdin?
yazmayı çok seviyordum.en iyisi ben de bir blog açayım dedim^^
10.En sevdiklerin...
arkadaşlarımla eğlenmek,annemle alışveriş yapmak,komedi izlerken karnının ağrıması...

11.Sana göre hayat... 
-her zaman gülümseyebilmektir. 
-ileride 'neden bunu yapmadım?' diye pişman olmaktansa yapıp geçmişi gülerek anabilmektedir.
-bana göre hayaaatt yaşanmaya değer:)


ayss hepsini cevap yazdım bayağı yazasım varmış^^

ve bu mim soruları cevaplamamış olan herkese:)

2 yorum:

  1. ellerine sağlık canımcım :)) ama şu ilk soruyu da öğrenmek istemiştim ben neyse :P Bu arada aynı kişi olabilir miyiz? :D Öz eleştiri kısmı birebir tutuyor da :)) Sen bir bamyaseversin demek, woouuw diyorum çünkü pek sevilmez de :D gerçi ben de yerim ama yemek seçmediğimden önüme ne gelirse yiyorum da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe ruhdas miyiz yoksa:-) -bu ne demek bilmiyorum ama böyle yazasım geldi^^-

      Sil