17 Şubat 2013 Pazar

^^İLK MİMİM^^
bunun için ilk önce ipsiz uçurtmaya çok teşekkür etmek istiyorum,beni çooook mutlu ettin.:)bu şu yorucu bir haftanın sonunda çölde vaha bulmak gibi bir şey,birazcık(!) geç yazıyor olsam da^^
1-şu an olsa çok sevinirim...
mesela şöyle 7-8 top dondurma ya da şöyle kalın kalın kitaplarla dolu  koskocaman bir kütüphane ve son olarak güneşli bir gün...

2-şimdi orada olmak vardı...
hımm bunu verebileceğim birçok yanıt var...evim,kore,pariste eyfel'in tam karşısı,roma,italya^^başkaaaa yok ya şaka yaptım şimdilik bu kadar yeterli:)


3-ah nerede o eski günler?sahi insanlar neden geçmişe özlem duyar?
geleceği bilemediğimiz için belki de...eskiyi kimse değiştiremez nasıl olsa kimse elleyemez.orası tek emin olduğumuz yer olduğu için ya da belki de geleceğin o kasvetli boğucu endişesini geçmişte biraz daha azaltması geçmişi bu kadar sevdiren bize...


4-neleri özlüyorum?
eski arkadaşlarımla mahallemde oynamayı,çocukluğumu,fütursuzca attığımız kahkahaları,akşam ezanında eve vaktinde yetişmek için koşturmayı,dershane kantininde içilen sıcak çikolatayı,sınav kitapçıklarını kaçırmayı,su birikintilerine basmadan koşmaya çalışmayı,yağmurda ıslanmayı ve babam beni yatağıma taşırken uyanıp da uyuyormuş gibi davranmayı ^^ gözlerim yaşardı ah ah ne güzeldi o günler...

5-çok severim...
kitap okurken kahve içmeyi,annemin sımsıkı kucaklamasını,düşündüklerimi yazmayı,hayal ettiklerimi çizmeyi,baharda bisiklete binmeyi,yaz gecelerinde telaşsızca yürümeyi,arkadaşlarla izlenen filmi,sonbaharda yere dökülen yaprakları,yağmurdan sonraki toprak kokusunu ve son olarak da kitap sayfalarını çevirirken çıkan hışırtıyı...



6-nefret ederim...
her şeye itiraz edip,kusur bulmaya çalışanlardan,yüzüne gülümseyip arkandan konuşanlardan-aman benden/bizden uzak dursunlar-,söylemek istemediğin bir şeyi öğrenemeyince darılanlardan-evet,böyle insanlarda maalesef...-yanık kokusundan ve fizik çalışmaktan:)

7-bu günlerde çok dinledim...
nev-susma... çok güzel, hafif melonkolik bir şarkı yine de herkese tavsiye ederim.:)
8-şimdiki ruh halim...
idama götürülen bir mahkum gibi hissediyorum.(birazdan kimya çalışmam gerekiyor da:/ ) aman hocam duymasın:))
bu miiiiim baykuş gözüyle... ve bilincimin altında kalanlar a gitsin....^^

5 yorum:

  1. Ellerine sağlık tatlıım, keyifle okudum :)) Geç olsun güç olmasın demişler, sen yaz yeter ki :) Bu orada şu babana uyguladığın taktik güzelmiş, küçükken hiç denememiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:-) mükemmeldi çocukluğum deyince o kucakta taşımaları söylemeden geçemem,şimdi düsünuyorum da sanırım babam da uyandığımı anlıyordu :-)

      Sil
    2. Orası kesin canım :)) Babalar candır <3

      Sil
  2. güzel payalaşım.bloğunuzu takibe aldım.banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:-) davete icabet etmemek olmaz,değil mi^^

      Sil