6 Eylül 2012 Perşembe

 
   


EYVAHLAR OLSUN DÖRT GÜNÜM KALDI! 

     okulların açılmasına sayılı günler kaldı.buna lafım yok ama 4 gün sonra dershanelerin başlıyor olması acayip üzdü beni.memleketimde okusaydım bu kadar dert etmezdim ama tahmin edersiniz ki bir sabah uyanıp da dört gün sonra yurda döneceği söylenince insan pek de mutlu olamıyor,dahası bir anda 'bu yaz ne yaptım?'düşüncesine aklınıza girince sinir krizinin eşiğine geliyorsunuz.
   çünkü elimde 3 ay yattığım bir tatil var ve kendimi ağustos böceği gibi hissediyorum.bu konuda yardım isteyebileceğim bir karınca bile yok.bu gerçekten moralimi o kadar bozdu ki bir ara depresyona mı girsem,böylece belki dershaneye de yollamazlar diye düşünmedim değil^^.öğrenci için  derslerden kaçmak söz konusu olunca beyninde 10 tilki dolaşıyor,onunun da kuyruğu birbirine değmiyor.^^

    yapacaklar listemi bile hazırlamıştım ama çoğunu gerçekleştiremeyeceğim galiba.
mesela gitmeden önce arkadaşlarımla buluşacaktık(öyle birkaç günlük bir arkadaşlık değil ki üzülmeyesin.10-12 yıllık arkadaşlıktan bahsediyorum.)ama hepimizin dershanesi birbirine çakıştı ve anlaşılan -en azından kendi adıma konuşayım-buluşma gibi bir ihtimalim yok,ne diyelim hayırlısı olsun...
   en büyük korkum koca yaz boyunca kitabı açıp da doğru dürüst çalışmadığım için kaynaklanıyor olabilir.
gerçi başlarda bayağı sıkı ders çalışıyordum ama sonra'bitmiyor bunlar!'diye kitabı bir kapattım kapatış o kapatış.şimdi de cefasını vicdan azabıyla büyük ölçüde çekmekteyim.Allah'tan daha önümde  birkaç günüm var da hepsini olmasa da çok az bir kısmını telafi edebilirim.
   en çok canımı yakan başka bir mesele de(ne depresif  ''en''lerim varmış benim yazınca fark ettim^.^) bu sene kitaplarla o kadar vakit geçiremeyecek olmak.vazgeçeceğim demiyorum ama geçen yıllar gibi olmayacak.maalesef ki derslerime odaklanmam gerekiyor,bunun bilincindeyim ama içimden eskisi gibi olsaydı ne güzel olurdu diye geçirmeden edemiyorum... kitaplar benim için, içine düştüğüm soğuk denizden çıkıp çıkartan can simidi gibi.anlayacağınız onlarsız yapamam.konu nereden nereye geldi.bu listeyi uzattıkça uzatasım geliyor ,sohbetin kısası makbuldur,değil mi ama?^^hem benim ders çalışmam gerekiyor.(bunu dediğim de bile bir gurur dalgası yükseliyor içimde,keşke iş sadece demekle kalsaydı^^) 

      huzurla kalın(şu sıralar en ihtiyacım olan şey)bana da dua ederseniz çok sevinirim^^

2 yorum:

  1. Şimdi bunları okuyunca bir anda anılarım depreşti >.<
    Bu dönem mi gireceksin sınava?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır 2 yıl var daha ama herkes bu yıldan sıkı tutmamı söyleyip durduktan sonra kendimi son sene gibi hissetmemek elde değil açıkçası ^^

      Sil