16 Eylül 2012 Pazar

YAZ BİTTİ,GERİYE NE KALDI ŞİMDİ?
eveeeet,acısıyla tatlısıyla bir tatilin daha sonuna geldik.umarım hepimizin tatili güzel geçmiştir.açıkçası benim tatilim-diğer yazımda da söylediğim gibi-yatarak geçti. neyse yine de ben halimden memnunum ama şu tatilleri altı ay yapsak diyorum^^bana yetmiyor üç ay.şimdi git otur sıraya yavaş yavaş hareket ederek konu anlatan öğretmeni dinle,parmağın nasır toplayana kadar yazı yaz,yazılı haftalarında eğilmekten ağrıyan omuzlarına katlan...üf,içim karardı.
 tabi iyi yönleri de yok değil.mesela yurttaki arkadaş ortamınız..en yakın arkadaşınızla sonunda-ki tatilde yalnızca bir kere görüşebildik.-bir araya gelmeniz ve Allah'ın hikmeti aynı odaya düşmeniz:) gözlerinizden yaş gelene kadar kahkaha atmanız... bunlar da vazgeçilmeyecek güzellikler tabi ki.
   artık öyle bir hale geldik ki seneye yazın gelmesini istemiyoruz malum ygs'si-lys'si...ee,korkunun ecele faydası yok:)
konuya gelecek olursak bu yazıyı yaza veda etmek için yazıyorum,şimdi ağlayacağım^.^
elveda sıcaktan uyuyamadığımız yaz geceleri,
elveda uyuşukluğumuz üzerimizden bir türlü atamadığımız uzun kahvaltılar,
elveda sabah şöyle bir bakayım deyip akşama kadar başında kaldığımız bilgisayarımız,
elveda bloglarımız,
elveda kitaptan kulemiz,
elveda sıcaktan erimesin diye alalacele yediğimiz dondurmalar,
elveda su savaşları,
elveda yakıcı güneş,
elveda buzlu kolamız,
elveda kore dizileri/filmleri,
          ve...
elveda öyle ya da böyle yaz...
      bu fazla dramatik oldu ama dramatize etmeyi  seven birinden başka ne beklerdiniz ki?:)


hoşgeldin rahat uyku çekebilceğimiz geceler,
hoşgeldin yurt kokan ders kitaplarım,
hoşgeldin kalemliğim,renkli kalemlerim,

hoşgeldin okul sıram,
hoşgeldin okul bahçesi,
 hoşgeldin voleybol turnuvaları
 hoşgeldin yazılılar,
    hoşgeldin erken yatıp erken kalkma,
ve...                                                                                    
       hoşgeldin yeni eğitim yılı :D
          diğer yazıya kadar hoşçakalın,kendinize iyi bakın^^


2 yorum:

  1. Bende yurtta kalıyorum seni gayet iyi anlayabiliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah yurtta kalmış insan bir başkadır,candır o can^^Sabrı peygamber sabrıdır diyorum başka bir şey demiyorum:D

      Sil