11 Ağustos 2012 Cumartesi

Kitaplar,Kitaplarım 2


                           KİTAPLAR,KİTAPLARIM 2
       ne zamandır kitaplarla ilgili yazılar yazmayı düşüyordum ama bir türlü nasip olmadı.sonunda bir blogla tanıştım (renkli kitap) ve kitapları anlatma isteğim daha da arttı. (çok güzel bir blog.bence bir bakın^_^)
     ilk kitabım GERÇEK RENKLER...
    ne zamandır almayı düşündüğüm ama hep başka kitaplara kaydığım için alamadığım tek tük kitaplardan biri.yazarın iki kitabını okudum ve iki kitaba da bayıldım,müthişti ve ikisi de beni ağlatabilen kitaplardandı.


arka kapağındaki yazısından bahsedersek:
Dünyanın dört bir yanında kadınlar Kristin Hannah'nın Ateşböceği yolu romanını okuduktan sonra güldüler, ağladılar ve arkadaşlarının değerini bir kez daha anladılar. yazar bu kez kız kardeşlerin dokunaklı, muhteşem ve karmaşık dünyalarını keşfe çıkıyor...

Gerçek Renkler, New York Times'ın çok satan yazarı Kristin Hannah tarafından şimdiye dek anlatılan en kışkırtıcı, en etkileyici ve yürek burkan hikaye. Kimliğiyle özdeşleşen parlak kalemi ve unutulmaz karakterleriyle yazar, birbirine kenetlenmiş dünyaları kıskançlık, ihanet ve türüne nadir rastlanan bir ihtirasla darmadağın olan üç kardeşin hikayesini anlatıyor.
diğer bir kitaba geçecek olursak:
                                    
-PRENSES AKADEMİSİ-
yazarın bir kitabını okumuştum ve hemen başka kitaplarını araştırdım .arka sayfası:
Miri ve ailesi, zengin ve yeşil bahçelerin çok ötesindeki çorak ve kayalık Eskel Dağı'nın bir köyünde yaşamakta ve diğer köylüler gibi onlar da civardaki madenden çıkardıkları nadide bir taşla geçimlerini sağlamaktadır. Miri küçük yaşlarından beri daima diğer çocuk ve yetişkinlerle birlikte taşocaklarında çalışmak, böylelikle köyüne ve ailesine katkıda bulunmayı arzulamaktadır. Ama babasının bu isteğini reddetmesi, Miri'yi üzmekte, narin ve zayıf vücudu yüzünden yardımcı olamadığı için kendine kızmaktadır Bir gün köye bir haber gelir: Kralın kâhinleri, evlenme çağına gelen Prensin gelinini bu dağ köyünden seçmesi gerektiğine karar vermişlerdir. Prens bizzat köye gelecek ve karısını köy kızları arasından kendisi seçecektir. Ama tüm aday genç kızların bu seçimden önce bir yıl süreyle bir akademide saray eğitimi görmeleri gerekmektedir. Okul, katılan genç kızların hayatınıtamamen değiştirmeye başlar. Adaylardan biri olan Miri, okulda bir anda kızlar arasındaki acımasız rekabet ve Prens tarafından seçilme konusundakiçelişkili arzulan ile yüzyüze kalır. Ama okuldaki olaylar kendisi ve arkadaşlarının hayatlarını tehdit ettiğinde, sorumluluk alıp, herkesi kurtarmak için biryol bulmaya çalışan, yine bu narin dağ çiçeği Miri olur. Başarılı yazar Shannon Hale'den, küçük ama kararlı ve azimli bir dağlı prensesin öyküsü. 

yazarın okuduğum diğer kitabı kaz çobanıydı.küçükken duyduğumuz ya da okuduğumuz kaz çobanını romanlaştırılarak günümüze uyarlanmış hali.açıkçası böyle kitapları çok seviyorum,kendimi masal okuyormuş gibi hissetmek beni çok rahatlatıyor.bu kitabın da öyle olmasını ümit ediyorum...
-diğer ve son kitap da ÇOK ÖZEL
okumaya değer bir kitap olduğunu düşündüm ve açıkçası bu kitaba bugün bahsettiğim blogta rastladım.kitap sipariş ettiğim sitedeki yorumlara da şöyle bir bakınca daha da merak eder oldum.şimdiden en kısa zamanda okumaya çalışacaklarım listesine girdi bile:)
                             
arka kapağı:

Kate Brian'ın gelenek, onur, mükemmellik ve karanlık sırlarla örülmüş bu romanını beğeneceksiniz…

Özel Easton Akademisi annesi ile sorunlar yaşayan ve hayatını sıkıcı bulan bir genç kız olan Reed Brennan için altın bir fırsattır. Oldukça heyecanlı ve utangaç olan Reed, Easton Akademisi'ne başladığı ilk günden itibaren akademiye kabul edilmiş özel bir öğrenci olmasına rağmen, Easton'ın onu kabul etmediğini fark eder.

Derslerde oldukça zorlanan Reed, seçilmiş bir sınıftanmış gibi duran Billings kızlarıyla tanışır. Bütün güç okulun en güzel, en zeki ve en çok kendine güvenen kızlarındadır.

Reed bütün yönlerini Billings kızlarına yaklaşmak için kullanır. Ama kısa bir süre sonra bu üstün tavırlı kızların da sıradan insanlar gibi sorunlarının ve sırlarının olduğunu fark eder. Üstelik sırlarını gizli tutmak için her şeyi yapabilecek durumdadırlar.

Çok özel ilişkiler de işte burada başlar!

almayı ya da okumayı düşündüğüm bir liste daha kitap,sırayla paylaşmayı düşünüyorum.ama şimdilik (paylaşmak için)bu kadar yeter.
kendinize iyi bakın:)

2 yorum:

  1. Prenses Akedemisine bayıldım.Çocukluğumdan beri severim böyle masalımsı şeyleri hatta bazen masal kitabı bile okuduğum oluyor :) Bu yüzden alacak listeme ekledim bile çok teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  2. ne demek(^_^)yardımcı olabildiysem ne mutlu:)

    YanıtlaSil