2 Ağustos 2012 Perşembe

 
                        <3KİTAPLAR,KİTAPLARIM<3

 okuduğum son kitaplara şöyle bir  bakayım dedim.önümüzdeki iki yıl YGS denen yarışta  koşturacağım için okumaya pek fırsatım olacak gibi görünmüyor,bu konuda çok üzülsem de...
    en son yaz başlarken kitap sipariş etmiştim.şimdilik onlardan bahsedeyim...
GECE YOLU
okurken o kadar çok etkilendim ki rüyamda bile bunu gördüm.inanılmaz derecede sürükleyici bir kitap.Kristin Hannah'ı seviyordum ama bu kadar güzel yazdığını fark etmemiştim.ağlamaktan gözlerim şişti.-ki ağladığım kitaplar çok nadirdir.-hem okuyup hem ağlıyor bira yandan da burnumu silmeye çalışıyordum:) 
   kendini affetmenin daha zor olduğunu öğrendim,daha acı olduğunu...
GECE SİRKİ
kitabı okurken ağzım açık kaldı.ve kendime engel olamadan:
-hayal gücünü biliyordum ama bu kadarı kimde var,dediğimi hatırlıyorum.güzel fantastik bir kitap.internette gezerken filminin de çekildiğine dair haberler gördüm ve incelediğimde gerçekten de doğru olduğunu anladım.2013'te filmi de çıkacakmış.bakalım kitabının verdiği lezzeti o da verebilecek mi?
PAMUK PRENSES VE AVCI
açıkçası kitabı da filmi de beni tatmin etmedi.sanki bir şeyler eksikti,emin değilim.kitabı da yarıda bıraktım zaten.(beğenmediğim kitaplara devam edememe gibi bir huyum var.)filmde başrolde kristin stewart oynuyor.hakkında çıkan son skandal nedeniyle-kendisi de onaylamıştır.-her ne kadar Robert Pattison'un fanı olmasam da kendisine karşı bir soğuma oluştu.bununla birlikte kitaba da eş zamanlı bir soğuma hissettim.kitabı okurken aklımda başka birini canlandırmaya çalışsam da kapaktan dolayı sanırım başaramadım.
YAKUT KIRMIZI
gerçeklikten çok fantastik tarzda da olsa muhteşem bir kitaptı.bir solukta bitirdim.kitabı okuyabilmek için neredeyse sabahladım ama değdi.bunun üzerine Kerstin Gier'in başka bir kitabını daha okudum ama aynı lezzeti vermedi,biraz yapmacık geldi.bence yazar bu kitapla başarıyı yakalamış.sabırsızlıkla serinin kalan kitaplarının çıkmasını bekliyorum...





3 yorum:

  1. Kristin Hannah hiç okumadım ama merak ediyorum hele ki Kış başlıklı olunca benim gibi bir kış severe göz kırpıyor:)
    Çok güzel okumalar yapmışsın, paylaşımın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. mutlaka okumalısın,o kadar güzel yazıyor ki keşke seri seri kitabı olsa da okusam diyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Gece Sirki'ni bende merak ediyorum ama alıp okumak bir türlü nasip olmadı ya. :S :D

    YanıtlaSil