29 Ağustos 2012 Çarşamba

    KİTAPLAR,KİTAPLARIM#3


   bugün bahsetmek istediğim kitap CARRİE GÜNLÜKLERİ...kitabı 2 gündür okuyorum ve serinin 10-15 kitap olmasını ister oldum.belki ilerleyen zamanlarda Candace Bushnell ricamı isteğimi duyar^^yazmak her zaman vazgeçilmezimdi ve tabi ki bir gün kendi kitabımı bir kitapçı  rafından elime almak ama şu anda bu istekle yanıp tutuşuyorum diyebiliriz...eğer okuduğumuz kitabın okunmaya değer olması gerekiyorsa bu kitap yazma isteğini alevlemek için okunabilir.
    yazarın gerçekten çok iyi bir anlatımı var ve bir genç kızın içinden geçebilecekleri çok iyi yansıtmış.ne zaman bu kadar sade ve anlaşılır anlatabileceğimi merak ediyorum doğrusu,anlaşılan uzun bir zaan gerekli ve tabi ki de sabır.:D
   konusundan bahsedecek olursak carrie lise son sınıf, kendi arkadaş çevresinde son derece mutlu ve yazar olmaya takmış bir kızdır.tabi ki kasabaya sebastian gelene kadar...bu kasabaya hiç uygun değildir.okula geldiği anda kızlar sanki erkek görmemiş gibi çocuğu kapmaya çalışırlar, acaba bu kankaların arasını nasıl etkileyecek?(aslında burada lali ve arkadaşlığın sağlam bağları hakkında yazmak isterdim ama okumayanlar için çenemi kapalı tutmam gerektiğini düşünüyorum^^.)
   muhteşem bir lise son sınıf  ve carrienin newyork hayali gerçek olacak mi acaba?
   seri yaz ve şehir kitabı ile devam ediyor...

NOT:sex and city dizisini yada filmini izleyenler carrie'nin meşhur çantasını bilir(miş).(açıkçası ben ne dizisine ne de filmine bakmıştım ama bu kitaptan sonra en azından filmini izlemeyi düşünüyorum.)carrienin çantasının başına gelenler ve nasıl bu kadar ilgi uyandırdığını kitapta değinilen konulardan biri.
      ben okurken çok eğlendim umarım siz de eğlenirsiniz :)
bunlar da kitaptan beğendiğim bazı sözler:
-hayaletler inansam da onlardan korkmazdım.beni asıl endişelendiren insanlardı.
-kötü anıları esprili bir hale sokarsan daha kolay unutulur.
-turuncu bal kabakları içindir^^
-lisede zirveye çıktın mı bütün hayatın felakete dönüşür.
-...ama aynısı matematik için geçerli değildi.bir tam sayı tüm denklemi bozabilirdi.belki benim bir tam sayı olduğumu ve durdurulmam gerektiğini düşünüyordu.
-üstelik artık büyümüştüm ve kendime sürekli saçmalamamam gerektiğini hatırlatmak zorundaydım.



2 yorum:

  1. Şimdi sen bu kitapların tanıtımını yapıyorsun yaa felaket okumak istiyorum ben :D ama ne durumum ne de vaktim var :/ İlk önce klasikleri bitirmek istiyorum aslında, elimde tonla klasik var :) bunları görünce de dayanamıyorum yapılır mı bu benim gibi birine? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe yazmasam mı ki^^ inş. kitaplarını hemen okuyup bitirirsin:)

      Sil