13 Ağustos 2012 Pazartesi


  Ayağında eskisin derler ama 
     BUNLAR HİÇ ESKİMESİN
     internette gezerken yine çok güzel ayakkabılara rastladım.hepsi birbirinden şahane ama yaşım sebebiyle o kadar topukluyu üstümde taşıyabilir miyim emin değilim^^yine de bakmaktan zarar gelmez.



                                                  
normalde ayakkabının arkasındaki metal ayrıntıları pek seven biri değilim ama nedense(!)bu ayakkabılar bayağı ilgimi çekti.özellikle 2.ayakkabı kesinlikle bana çok fazla.hem altın yaldızlı hem de metal işlemeli yaşıma uysa bile giymekte iki kere düşünürüm^^



bunlarda 'artık topuklu giymek istiyorum' demeye başladığım ayakkabılar.özellikle o pembe ayakkabı!(pembeye her türlü bayılan biri olarak bu kaçınılmazdı:))
ve kot ayakkabı.nasıl güzel düşünmüşler,iyi ki de düşünmüşler.çok tatlı görünüyor.ne zaman giymeye başlayacağım ah ah:)


bunlar  fazla çılgın ayakkabılar.giyer miyim hayır(sonuncu belki...gerçi büyük konuşmamak gerek:))
ama beğendim mi kesinlikle!ne olursa olsun pembe ve petrol mavisi güzeldir!..


işte benim her zaman giymekte tercih ettiğim ayakkabılar,düz tabanlaaar^^annem bu konuda ne kadar hassas olursa olsun(düz taban giymeyeceksin gibi)benim gözüm hep topuklarda da olsa dönüp dolaşıp aldığım ayakkabı düz tabanlardır.ve söylemeden geçemeyeceğim parmak arası terliğe bittim.melek kanatlarına özel bir ilgisi olanlar için(aralarına ben de dahilim)muhteşem değil mi?ve süt beyaz.(bunun da pembesi olmaz ama:))daha ne isteyebilirim ki?^^




2 yorum:

  1. benim tercihimde babetlerden yanadır her zaman ama arada topuklu da giymek gerek ondan da hevesimizi alalım değil mi? Bu arada babetle krem kurdelalıya bittim :)

    YanıtlaSil
  2. aynı fikirdeyim arada giyip kendimizi ödüllendirmek gerekir ama bu yaz cesaret edemeyeceğim galiba.evet çok güzeller,özellikle beğendiğin krem kurdelalı.insanın babetleri kenara atası geliyor:)

    YanıtlaSil