26 Temmuz 2012 Perşembe

                      <3 KORE DİZİLERİNDE ENLER<3
O kadar çok kore ile alakalı blogta ENLER yazısı gördüm ki ben de yazmazsam ayıp olur şimdi dedim.hem de çok hoşuma gitti,izlediğim bütün dizileri şöyle bir gözden geçirmek istedim.:)

YAZ YAĞMURLARI ÖDÜL TÖRENİ

en şaşırtıcı dizi:Queen in hyuns man.kesinlikle mükemmel bir diziydi.ilk üç-dört bölümde aşklarını itiraf edip çıkmaya başlayınca acaba sonraki bölümlerde neler olabilir ki diye düşünerek hemen bitirmiştim diziyi.aynı anda hem gülümseme isteği hem de ağlama isteği uyandıran ve neler olduğunu şaşırarak izlediğim dizilerin en iyilerinden biriydi:)


en sıkıcı dizi: Baby faced beuty.izlerken o kadar sıkılmıştım ki bölümleri ikişer üçer atlayıp izlemiştim. herhalde bir-iki saatte diziyi tamamlamıştım:)diyecek bir şey yok.dizi beni hayal kırıklığına uğrattı.daha farklı bir şeyler bekliyordum.

en şeker dizi:tabi ki my girlfriend is gumiho.o kadar tatlı bir diziydi ki.son bölümlerine doğru hem gülüyor hem ağlıyordum.muhteşem bir diziydi.kore dizileri tarihinde unutulmayacak yapımlardan biriydi diyebilirim(fazla mı abarttım yoksa he he^_^)

en sürükleyici dizi:playful kiss ve BOF bu kategoriyi hakkıyla dolduruyor bence.çok tatlı iki romantik komedi dizisiydi(romantik komedi hayranı olduğum için:)).dönüp dolaşıp izlediğim dizilerin başında yer alıyor.kaç kere izlediğimi bilmiyorum o kadar yani:D

en klişe yıkıcı dizi:aklıma hemen secret garden geldi.adam resmen prensiplerini yıktı geçti nasıl klişe yıkmasın:)ee ne demişler yürek ferman dinlemez ya da böyle bir şey(emin değilim^_^)oyuncu kadrosu muhteşem olmakla beraber şaşırtıcı bir fantastik diziydi.
en komik dizi:secret garden'daki replikler çok iyiydi gülmekten gözümden yaş geldi o derece.bir de love rain'i çok beğendim bu konuda.o da müthiş bir dizi.başta iki-üç bölüme bakıp bıraktım ama ondan sonra öyle bir hal aldı ki dizi bırakamadım:)ve şimdi en sevdiğim diziler arasında yer edindi.
en acıklı dizi:bu konuda kimse one litre of tears'ın eline su dökemez bana göre:)o kadar etkilendim ki gün boyu bu diziyi düşündüm durdum haliyle ruh halimde meydana gelen çökmeyi de tahmin edersiniz.az kalsın bunalıma giriyordum:D koziaro-sky love da bu kategoride güzel bir dizi.ama izledikten sonra keşke sonu böyle bitmeseydi diye bayağı söylendim:)
en yakışıklı bol:düşünemeye bile gerek yok.kesinlikle boys over flowers!:D bu konuda diyecek söz bulamıyorum.bu kadar yakışıklıyı bir diziye toplayıp bizi kalpten diğer tarafa falan göndermeye çalışıyorlar diye düşünmedim değil:)yakında hanazakari no kmitachie'nin kore versiyonu başlayacak bence o da bu kategoride yerini alacak:))
en güzeli bol:böyle bir diziye rastlamadım:)tamam,kıskançlığı br tarafa bırakırsak hearstrings'teki kızlar fena değildi:D

en klasik:full house oldukça klasikti ama bu eğlenceli bir dizi olmadığını anlamına gelmiyor.beğendiğim dizlerden biridir.tabi rain'i de seviyorsan diziyi izlememek ayıp olur:D
en değişik:49 days çok değişik egzantirikti:)n'oluyor yaww dedim ilk baktığımda.kızın ilk bölümde öbür dünyayı boylayacağını düşününce çok tatlıydı vah vah demeden edemedim:D
en tatlı çift:düşünmem lazım şimdi:D a gentleman's dignity'deki çifti çok beğeniyorum.ikisi de dobra olunca komik bir dizi çıkmış ortaya.başkaaaa,big'deki ve hearstrinsteki çifti de seviyorum:)

en tatlı ilk erkek:
başta(karar vermekte zorlanıyorum işte anlayın:))(aradan bir saat geçer,şaka şaka:D)LEE MİN HO(bof-city hunter).

2.jang geun suk(love rain-mary me marry-you are beautiful..)kesinlikle göz dolduran bir oyuncu.hem çok tatlı hem de karizmatik:)rollerinin üstünden hakkıyla geliyor.

3.jung yong hwa(heartstrings)=>çocuğun karizması yeter ya:D ama buraya so yi jung(bof-still marry me)'u da koyalım.


ve benim favorim kim hyun joong.tamam dizilerde öyle pek bir sevimliliğini görmedik.aksine soğuk mu soğuktu kendisi, ama ne yapayım yani çok seviyorum kendisini:D
en tatlı ilk 3 kız:
1.shin min ah.(gumiho).o kadar tatlı ve saftı ki.bebek gibi görünmüştü gözüme.aynı zamanda ne kadar itiraf etmek istemesem de çok da güzel.
2.yoo in na(queen in hyuns man).gülümsemesi de kendisi de çok tatlı.aklına ne gelirse yaptığı için biraz saf gibi görünse de...:D

3.im yoon ah(love rain).dizi melodram olduğu için kıyamam durmadan ağladı durdu.benim bile gözlerim ağrıdı o derece:D 

en güzel müzikler:ayrım yapmak çok zor.kore müziklerini , dizi ostlarını hepsini çok seviyorum.bu durumda mp3ümün bunlarla dolu olmasına şaşmamak gerek:)
en gerilimi, aksiyonu ve intikamı bol:kesinlikle ghost.evde yalnızken izledim ortalarından birkaç bölüm,arkamı kontrol edip durmaktan diziye yoğunlaşamadım:D(tamam,biraz fazla evhamlıyım:))senariste hayran kaldım.alkışlıyorum yani.böyle bir senaryo için çok ter dökmek lazım.mükemmel bir dizi kesinlikle çok sürükleyici.

bölüm sonu itibari ile merak ettiğim dizi:city hunter.diğer bölümleri kesinlikle çok hoştu ama son bölüm olmamış abi ya.sonunda buluıştular mı yoksa lee min ho öldü de kız hayal mı gördü,daha da kötüsü ayrıldılar mı hiiç anlamadım.ben de kendi beynimde senaryo yazdım sonuna,iyi mi:D zaten kore dizileri iyi hoş da sonunda toplayamıyorlar şöyle güzelce:)

ilk göz ağrısı:düşlerimin prensi(goong).çok güzel bir diziydi.izlemek için hep yarım saat önceden televizyonun karşısına kurulurdum.zaten kore dizilerine başlamam da bu dizi sayesinde oldu,çok müteşekkirim yapımcı:))

tarihi dizilerden enler:sungkyunkwan scandal ve the moon that embraces the sun bu konuda ilk sıralarda fikrimce:)mükemmel senaryo ve romantik komedi tadında.severek izlediğim iki dizidir kendileri.:D

EN BAŞARILI İLK ON DİZİ:
1-boys over flowers
2-playfull kiss
3-a gentleman's dignity
4-heartstrings
5-coffee prince
6-goong
7-you are beautiful
8-prosecutor princess
9-ghost
10-queen in hyuns man

EN KEYİFLİ İLK ON DİZİ:
1-boys over flowers
2-playfull kiss
3-a gentleman's dignity
4-the moon that embraces the sun
5-syungwol scandal
6-coffee pirnce
7-a gentleman's dignity
8-big
9-you are beautiful
10-love rain


3 yorum:

  1. sayfanı çok beğendim :) bende khj oppayı deliler gibi seviyorummmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum:)) Şöyle güzel bir dizi daha çekse de izlesek biz de ,duy sesimİ KJH!!^^

      Sil
  2. zaten ben 4 tane izledim bir programıydı ama eğlenceli tavsiye ederim en çokta playfull kiss de soğuktu ama beak seung jo nun günlüklerini uduğumda aslında öyle değildi :)))))))))))))))))))inşşşş hhhh khj oppa

    YanıtlaSil