24 Temmuz 2012 Salı

 
                              :)HER ŞEYE RAĞMEN GÜZEL BİR GÜN:)

 hava ne kadar da sıcak böyle:/ insanın kolunu kaldırası bile gelmiyor bu gidişle ramazanın sonuna zor çıkacağız:) dün sonunda kankamla konuştum da biraz rahatladım.akıllı arkadaşım telefonun şarjını bitirmiş sonra da kaybetmiş.buralarda bir yerde ama nerde olduğunu bilmiyorum diyor.gülmekten öldüm,deli ya:D
havanın sıcak olması dışında her şey yolunda sayılır.sadece bazen bir takım insanlar sinirlerimi hoplatıyor.gerçi bir şey yaptıkları yok da varlıkları bile sinirlenmeme neden oluyor:) her neyse...
   dün okuduğum kitaplardan birine tekrar şöyle bir göz attım süper bir kitaptı ya.bir günde bitirmişti.ne olacak acaba diye..ama maalesef son sayfasında seri kitabı olduğunu öğrendim.büyük bir sabırla ikinci kitabının türkçeye çevrilmesini bekliyorum.inş.çabuk çevrilir de ben de bu meraktan kurtulurum:)

çok sevdiğim bir grup olan SS501'den :))
                             video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder